Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний фітнес як оздоровча система
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шевакова, І. С.; Капустіна, Т. В.
    Розглянуто основні критерії розвитку сучасного фітнесу як оздоровчої системи. Визначено основні поняття, значення, особливості розвитку сучасного фітнесу. Досліджено загальні положення сучасного фітнесу як оздоровчої системи.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка оздоровчої системи фізичного виховання студентів технічних ЗВО
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна; Капустіна, Т. В.
    В дослідженні розглянуто питання розробки оздоровчої системи фізичного виховання у технічних закладах вищої освіти. Розроблено всі компоненти цієї системи. На практиці перевірено її ефективність. Обґрунтовано шляхи вдосконалення процесу фізичного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Спортивна стрільба як засіб фізичного та психічного розвитку школярів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Іващенко, В. І.; Капустіна, Т. В.
    В дослідженні розглянуто питання застосування спортивної стрільби в навчальному процесі з фізичної культури старших школярів. Розроблено умови впровадження в сучасній школі. Обґрунтовано шляхи вдосконалення процесу фізичної культури старшокласників.
  • Ескіз
    Документ
    Юнацький спорт, як фундамент для спортивної професійної кар'єри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кукса, Владислав Сергійович; Капустіна, Т. В.
    В роботі визначено основні складові, які закладаються в юнацькому спорті для майбутньої успішної професійної кар’єри спортсмена. Розглянуто роль першого тренера у психічному та фізичному розвитку спортсмена. Доведено необхідність формування спортивної мотивації, розвиток комунікативних навичок, виховання дисципліни та самоконтролю.