Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Методи ціноутворення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Визначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Ринок інформаційних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Пропоновані до використання фактори розвитку ринку інформаційних послуг взаємодіють і формують розвиток ринку інформаційних послуг, визначаючи його динаміку, темпи зростання та напрямки розвитку. Тому вивчення цих факторів і їх впливу на ринок є важливим для бізнесу, науки та громадськості.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд університету
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Визначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження собівартості продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В науковій доповіді доведено, що зниження собівартості може відігравати важливу роль у досягненні ринкового успіху для підприємства. Витрати на виробництво можуть створити конкурентну перевагу, що суттєво впливає на комерційні показники виробничої діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан інноваційної діяльності промислових підприємств
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітарно-правові аспекти функціонування економіки в інноваційному суспільстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління стратегічними змінами
    (2023) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційне стартап підприємництво в малому бізнесі
    (2023) Проскурня, Олена Михайлівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обґрунтовано, що розвиток сектора інноваційного стартап-підприємництва є однією з ключових умов підвищення конкурентоспроможності національної економіки на світовому ринку, що обумовлено наступними причинами: по-перше, інноваційне підприємництво набагато більш схильне до нововведень; по-друге, інноваційне підприємництво має високий потенціал адаптації до змін ринкової ситуації як в короткостроковій, так і в середньостроковій перспективі.