Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Бренд університету(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВизначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.Документ Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна