Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Бренд університету
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Визначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Стратегії маркетингового ціноутворення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи антикризового управління підприємством на інноваційно-інтелектуальних засадах
    (НТУ "ХПІ", 2016) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Тетяна Іванівна
    Авторами доведено, що криза фірми обумовлюється нестачею власного капіталу, борговими зобов’язаннями, що зростають; некомпетентністю керівництва фірми, яке не здатне своєчасно розпізнати і усунути причини кризи; зовнішніми причинами – нестійкістю фінансового ринку, відсутністю інновацій. Проведені дослідження свідчать про те, що реакцією фірми на кризовий стан є застосування захисної або наступальної тактики.