Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Бренд університету(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВизначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.Документ Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Стратегії маркетингового ціноутворення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Формування системи антикризового управління підприємством на інноваційно-інтелектуальних засадах(НТУ "ХПІ", 2016) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Тетяна ІванівнаАвторами доведено, що криза фірми обумовлюється нестачею власного капіталу, борговими зобов’язаннями, що зростають; некомпетентністю керівництва фірми, яке не здатне своєчасно розпізнати і усунути причини кризи; зовнішніми причинами – нестійкістю фінансового ринку, відсутністю інновацій. Проведені дослідження свідчать про те, що реакцією фірми на кризовий стан є застосування захисної або наступальної тактики.