Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах
    (2023) Боровик, О. Г.; Пасічник, Д. М.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.