Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах(2023) Боровик, О. Г.; Пасічник, Д. М.; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.Публікація Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період(2023) Ларка, Людмила СергіївнаВизначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.