Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Перспективи післявоєнного відновлення готельного бізнесу та туризму на території України(2023) Титаренко, Є. О.; Бондарук, Р. О.; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Перспективи післявоєнного розвитку туризму та гостинності Харківщини(2023) Павленко, Ліана Романівна; Мозольський, Е. В.; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Інновативний підхід до підвищення активності організаційно-економічної діяльності підприємства сфери гостинності(2023) Вишняков, Олександр Віталійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Конкурентоспроможність суб'єктів туристичного бізнесу(2023) Чистикова, Валерія; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Еко-інновації в сфері туризму та гостинності України(2023) Коваль, Є. В.; Копейченко, Євген Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСтрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.