Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Публікація Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаУ тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.Публікація Перспективи післявоєнного відновлення готельного бізнесу та туризму на території України(2023) Титаренко, Є. О.; Бондарук, Р. О.; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Перспективи післявоєнного розвитку туризму та гостинності Харківщини(2023) Павленко, Ліана Романівна; Мозольський, Е. В.; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Інновативний підхід до підвищення активності організаційно-економічної діяльності підприємства сфери гостинності(2023) Вишняков, Олександр Віталійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Конкурентоспроможність суб'єктів туристичного бізнесу(2023) Чистикова, Валерія; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Еко-інновації в сфері туризму та гостинності України(2023) Коваль, Є. В.; Копейченко, Євген Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСтрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.Публікація Сучасний стан і проблеми обліку, формування та відображення фінансових результатів діяльності підприємств(НТУ "ХПІ", 2015) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мартинова, Вікторія Вікторівна; Тихонов, Р. А.Публікація Дослідження сучасних підходів до аналізу фінансового стану підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Стригуль, Лариса Станіславівна; Дедкова, О. В.Публікація Основні проблеми визначення критеріїв оцінки фінансового стану підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Стригуль, Лариса Станіславівна; Лях, Володимир Володимирович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »