Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Моделювання марктенгової програми підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Масалаб, Олександр Васильович; Заруба, Віктор ЯковлевичДоведено, що моделювання маркетингової програми дозволяє підприємствам створювати ефективні стратегії маркетингу, забезпечувати успішне просування продуктів і послуг, а також досягати конкурентної переваги на ринкуДокумент Розробка додатку для оформлення джерел інформації за різними стандартами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Бродський, Г. Ю.; Мєтєльов, Володимир ОлександровичДокумент Дослідження вільних коливань функціонально градуйованих тришарових панелей за допомогою пошарової моделі(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Бурлаєнко, Вячеслав Миколайович; Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана Дімова