Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
71 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив глобалізації на проблеми економічного розвитку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рзаєва, Е. Р.Документ Міжнародна освіта в епоху глобальних викликів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рубцова, Вікторія ВікторівнаДокумент Глобалізація сучасної економіки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що глобалізація економіки має свої переваги і виклики. Вона може сприяти економічному зростанню і підвищенню рівня життя, але також потребує уваги до соціальних, екологічних і етичних аспектів її розвитку, а також забезпечення балансу між глобальними і національними інтересами.Документ Зміни ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах глобалізації та інформатизації соціуму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ковальов, В. О.; Озерський, Ю. І.Документ Особливості фінансової безпеки суб’єктів господарювання в умовах сучасної практики(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Козирь, В. І.Документ Виклики економічної глобалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кваша, А. В.Документ Глобалізація: сучасні виклики та можливості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Заїка, А. В.Документ Негативні наслідки глобалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Калита, В. О.Публікація Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2024) Слєпцов, Олександр; Прядка, Анастасія; Ларка, Людмила СергіївнаСистематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країниДокумент Формування лідерської позиції менеджера в умовах глобалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Підгорний, Костянтин Юрійович