Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.Документ Тенденції розвитку електронного маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романчик, Альона ВадимівнаДокумент Інновації у рекламному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Анічкіна, І. О.Публікація Вибір інструментів інтернет-реклами для просування програмного забезпечення для будівельної галузі(2023) Кожухівський, А. В.; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаДокумент Сутність і особливості соціального впливу англіцизмів в українській рекламі(2020) Семке, Ніна Миколаївна; Шляхта, Анастасія Юріївна