Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Значення бренду роботодавця для корпоративної культури компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Боровська, Віолетта Андріївна
    Бренд роботодавця є інструментом підвищення ефективності використання персоналу, який розроблено, щоб дати працівникам докази поєднання матеріальних і нематеріальних елементів системи корпоративних цінностей, як основи функціонування бізнесу. Ідея HR-бренду полягає в тому, що компанія презентує себе, як турботливого роботодавця, який піклується про своїх працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток лояльності персоналу як основа протидії хедхантингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Неманіхіна, Наталія Вікторівна
    Для формування лояльності персоналу необхідно застосовувати наступні заходи: комплексний підхід до мотивування персоналу, який передбачає не тільки матеріальне але і різноманітність нематеріальних засобів; регламентація і нормування, що дає працівникам впевненість і стабільність, підвищує прихильність до компанії; розвиток корпоративної культури, яка поширює поділювані працівниками цінності в компанії і спрямована на командну робота; поведінка керівників, які демонструють відданість підприємству; впровадження системи управління конфліктами та змінами. Таким чином, компанія, яка реалізує заходи з розвитку лояльності персоналу, знижує негативні наслідки хедхантингу.