Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рахова, Єлизавета; Ларка, Людмила СергіївнаСформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.Документ Особливості правового регулювання у сфері національної безпеки: Україна та світ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Порока, С. Г.Документ Регіональна освіта як базовий чинник успішної реалізації концепції смарт-спеціалізації Черкащини в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кузнецова, Н. Б.Документ Порівняльна характеристика основних стратегій просування товару на зовнішній ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мамай, К. О.Публікація Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Райко, Діана Валеріївна; Вознюк, Я. В.Документ Конкурентний потенціал та інвестиційна привабливість Харківської області(НТУ "ХПІ", 2015) Демьохіна, Олена Олександрівна; Желтова, Д. К.