Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
62 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування технологій дистанційного навчання з дисципліни "Фізичне виховання"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Блошенко, Олена ІванівнаДокумент Фактори, що впливають на формування у школярів ставлення до фізичного виховання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кузнецова, К. О.; Блещунова, Катерина МиколаївнаДокумент Забезпечення здоров’язбережувальної компетенції студентів технічних ЗВО – основа успішної держави(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаДокумент Здоров'язбережувальна компетентність студентів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Митчик, О. П.Документ Використання рейтингової системи оцінювання в фізичному вихованні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Прус, О. В.Документ Фізична культура і спорт в житті сучасного студента НТУ "ХПІ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаДокумент Формування здорового способу життя в учнів в умовах шкільного середовища(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кондрацька, Г. Д.; Подолець, А. Р.Розкрито нормативно-правові засади формування потреби здорового способу життя в учнів в умовах шкільного середовища. Виявлено, що формування потреби здорового способу життя в учнів залежить не лише від формування знань про здоров’я та здоровий спосіб життя, а також від уміння створити розвивально-просвітницьке та практичне середовище в умовах ЗЗСО. Обґрунтовано, що індивідуально-особистісний підхід та осмислене ставлення до проведення оздоровчих заходів, формує вміння орієнтуватися у власних потребах та самостійно вести здоровий спосіб життя. Також доведено, що запропоновані форми та методи формують індивідуалізоване усвідомлення необхідності бути здоровим, розуміння практичного значення здобутих знань, умінь і навичок для ведення ЗСЖ та безпеки проживання у суспільстві.Документ Особливості бюджетного фінансування спортивно-оздоровчої діяльності у Латвії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Тіняков, Артем Олександрович; Хірний, Сергій Володимирович; Натарова, Вікторія ВікторівнаДослідження спрямовано на вивчення досвіду фінансування та особливостей розподілу державних коштів у сфері спортивно-оздоровчої діяльності (СОД) у Латвії, які можуть бути запозиченими для української національної системи фізичного виховання та спорту з метою створення сучасної прогресивної системи СОД в Україні.Документ Практичні рекомендації для самостійної роботи студентів загальних груп з розвитку гнучкості та її вплив на організм людини(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Храпов, С. Б.; Храпова, О. І.; Недбайло, Ірина АнатоліївнаФізичне виховання у закладі вищої освіти особливо важлива частина освітнього процесу, яка робить позитивний вплив на загальний стан організму студента в цілому. У цій статті розглядаються практичні рекомендації для самостійної роботи студентів з розвитку гнучкості та її вплив на розвиток фізичних якостей людини.Документ Інноваційні педагогічні технологій та їх вплив на мотивацію студентів до занять з фізичної культури у ЗВО(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Базилюк, Д. С.Дослідження спрямоване на аналіз факторів, що впливають на успішність впровадження інноваційних педагогічних підходів, зокрема, мотивацію студентів до занять з фізичної культури у закладах вищої освіти. Інноваційні педагогічні технології використовуються для пошуку адекватних методів та удосконалення системи фізичного виховання. Результати дослідження показують, що використання інтерактивних онлайн-платформ, мобільних додатків, ігор та віртуальної реальності сприяє підвищенню зацікавленості студентів у фізичній активності та покращенню їх здоров’я. Інноваційні технології створюють стимулятивне середовище для активної участі студентів у фізичних заняттях. Однак, негативний вплив нормативного підходу та недостатнє використання інновацій у фізичному вихованні вимагають подальшого дослідження та впровадження інноваційних педагогічних технологій.