Конференції, семінари

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 62
  • Ескіз
    Документ
    Застосування технологій дистанційного навчання з дисципліни "Фізичне виховання"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Блошенко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, що впливають на формування у школярів ставлення до фізичного виховання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кузнецова, К. О.; Блещунова, Катерина Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення здоров’язбережувальної компетенції студентів технічних ЗВО – основа успішної держави
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Здоров'язбережувальна компетентність студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Митчик, О. П.
  • Ескіз
    Документ
    Використання рейтингової системи оцінювання в фізичному вихованні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Прус, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Фізична культура і спорт в житті сучасного студента НТУ "ХПІ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування здорового способу життя в учнів в умовах шкільного середовища
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кондрацька, Г. Д.; Подолець, А. Р.
    Розкрито нормативно-правові засади формування потреби здорового способу життя в учнів в умовах шкільного середовища. Виявлено, що формування потреби здорового способу життя в учнів залежить не лише від формування знань про здоров’я та здоровий спосіб життя, а також від уміння створити розвивально-просвітницьке та практичне середовище в умовах ЗЗСО. Обґрунтовано, що індивідуально-особистісний підхід та осмислене ставлення до проведення оздоровчих заходів, формує вміння орієнтуватися у власних потребах та самостійно вести здоровий спосіб життя. Також доведено, що запропоновані форми та методи формують індивідуалізоване усвідомлення необхідності бути здоровим, розуміння практичного значення здобутих знань, умінь і навичок для ведення ЗСЖ та безпеки проживання у суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості бюджетного фінансування спортивно-оздоровчої діяльності у Латвії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Тіняков, Артем Олександрович; Хірний, Сергій Володимирович; Натарова, Вікторія Вікторівна
    Дослідження спрямовано на вивчення досвіду фінансування та особливостей розподілу державних коштів у сфері спортивно-оздоровчої діяльності (СОД) у Латвії, які можуть бути запозиченими для української національної системи фізичного виховання та спорту з метою створення сучасної прогресивної системи СОД в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні рекомендації для самостійної роботи студентів загальних груп з розвитку гнучкості та її вплив на організм людини
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Храпов, С. Б.; Храпова, О. І.; Недбайло, Ірина Анатоліївна
    Фізичне виховання у закладі вищої освіти особливо важлива частина освітнього процесу, яка робить позитивний вплив на загальний стан організму студента в цілому. У цій статті розглядаються практичні рекомендації для самостійної роботи студентів з розвитку гнучкості та її вплив на розвиток фізичних якостей людини.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні педагогічні технологій та їх вплив на мотивацію студентів до занять з фізичної культури у ЗВО
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Базилюк, Д. С.
    Дослідження спрямоване на аналіз факторів, що впливають на успішність впровадження інноваційних педагогічних підходів, зокрема, мотивацію студентів до занять з фізичної культури у закладах вищої освіти. Інноваційні педагогічні технології використовуються для пошуку адекватних методів та удосконалення системи фізичного виховання. Результати дослідження показують, що використання інтерактивних онлайн-платформ, мобільних додатків, ігор та віртуальної реальності сприяє підвищенню зацікавленості студентів у фізичній активності та покращенню їх здоров’я. Інноваційні технології створюють стимулятивне середовище для активної участі студентів у фізичних заняттях. Однак, негативний вплив нормативного підходу та недостатнє використання інновацій у фізичному вихованні вимагають подальшого дослідження та впровадження інноваційних педагогічних технологій.