Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Features of marketing strategy in the context of digital transformation(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Hao, JiazhengПублікація Цифрова трансформація міжнародних компаній туристичної галузі в умовах четвертої промислової революції(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія ВолодимирівнаТехнології Індустрії 4.0, на які спирається Четверта промислова революція, трансформують міжнародні компанії туристичної галузі. Зокрема, до таких технологій належать великі дані, хмарні системи, штучний інтелект, доповнена реальність та роботизація. Значний інтерес має дослідження того, в якій мірі та як саме міжнародні компанії в туристичній галузі адаптують власні менеджерські практики внаслідок цих змін.