2020
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44964
Переглянути
39 результатів
Результати пошуку
Публікація The economical advantages and disadvantages of urban passenger transport modes according to the purposes of urban passenger logistics(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Zhang, Min; Gorovyi, Dmytro AnatoliiovychUrbanization and the significant growth of cities, due to the large processes of migration of rural residents to cities, passenger logistics became a separate problem of the 20th, and now the 21st century, especially urgent for the People's Republic of China. This led to the fact that the issues of urban passenger logistics became relevant. A distinctive feature of the human resources (passenger) logistics, in contrast to traditional transport logistics, is the quality of delivery or transportation. Therefore, the choice of the cheapest mode of transport (if there are no talks about perishable or fragile resources), the fastest delivery method, the optimal route, etc. plays an important role in ordinary transport logistics. Other goals play an important role in the transportation of people: comfort, small overload, convenient schedule, availability of accumulation points (stations, platforms, platforms, etc.), and especially – a choice of a transport mode vehicle and its suitability for transporting people. The aim of the article is to find out the economic advantages and disadvantages of all possible modes of urban passenger transport according to the purposes of urban passenger logistics. Many scientists discovered the problem of urban public transport mode choice, but it is still not have an optimal decision, as the aim of their study were connected technical side of urban transport or the management of existing transport modes, fuel alternative decisions, the possibility of traffic congestion reduction, etc. It the article it was shown that according to comparison on ecological and construction and operating cost criteria the best modes of passenger urban transport for ordinary landscape city are trolleybus and electric bus, as the most balanced modes. The most popular existing modes as bus and subway have lacks: a bus has a lack of environmental friendliness, and a subway has high cost on construction and operation. After choosing the best urban mode of passenger transport for the city two other main issues of organizing urban logistics are left. The choice of the method of accounting and control of travel and the choice of a fare rating system will be investigated in the next articles.Публікація Формування стратегії компанії, грунтуючих на потреби споживача(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Галушка, Діана Віталіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Літвиненко, Олександра ОлександрівнаУ статті розглянуті практичні аспекти ефективного реагування на запити споживача за допомогою категорійного менеджменту, який на ринку товарів повсякденного попиту (FMCG) вже багато років ефективно використовується. Досліджено питання впровадження категорійного менеджменту в роботу аптечного підприємства, що є досить складним процесом і сьогодні ще немає уніфікованого підходу до його застосування. Визначено основні питання, що допомагає вирішити категорійний менеджмент, а саме оптимізацію асортименту, поличний простір, ціноутворення, управління складськими запасами та промо-активностями. В рамках категорійного менеджменту розроблено систему, що дозволяє уявити категорію за обсягом, структурою і поданням в торговій точці так, як її бачить споживач даного аптечного рітейлера. Показано, що структура категорії повинна фіксуватися як мінімум чотирма рівнями сегментації: категорія, підкатегорія, сегмент і підсегмент.Публікація Обліково-економічні аспекти якості продукції як складової забезпечення конкурентоспроможності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія ВолодимирівнаУ статті розглянуто основні підходи до класифікації та категоризації витрат на якість з урахуванням наукового здобутку у сфері обліку витрат на якість, на основі чого було запропоновано власний підхід до управління даною категорією витрат на основі багаторівневого поділу. Такий підхід дозволяє управлінцям виявити, що деяких видів витрат на якість уникнути неможливо, у той час як інші можна мінімізувати. Досліджено основні елементи витрат на якість та здійснено їх систематизацію у розрізі облікових моделей за різними класифікаційними ознаками. Розглянуто теоретичні підходи до обліку витрат на якість. Наголошено на тому, що для цілей бухгалтерського обліку запропоновано класифікувати витрати на якість, виходячи з необхідності їх розмежування, оскільки загальні витрати на виготовлення і якість продукції, згідно діючої методики обліку витрат, не розрізняють як окремі категорії витрат. За результатами дослідження встановлено, що управління витратами на якість, якщо їх позиціонувати як конкретні витрати ресурсів, сприяє поліпшенню конкурентоспроможності підприємства.Публікація On the issue of staff adaptation(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Pohorielova, T. A.The purpose of this article is to study the process of staff adaptation in an organization. To achieve this goal, various interpretations of the term “personnel adaptation” in the scientific literature are considered. The goal is to study the adaptation of employee behavior to a new organizational environment. Particular attention is paid to the consideration of a group of factors that influence human actions in an organization. The article considers adaptation as a way of primary involvement of personnel in the labor process and a tool for retaining employees. In addition, adaptation is an element of a more complete immersion of employees in the post so that the goals are quickly realized. The classification of forms and types of adaptation is given. The sequence of actions that must be performed to organize the adaptation process is described. Responsible persons and the orientation program of job placement are determined. The importance of adaptation of personnel as an element of the enterprise management system is emphasized. It is concluded that the adaptation is designed to meet the needs of the organization in the quantitative and qualitative composition of the staff. This article is important for understanding the factors that can increase the motivation of new employees.Публікація Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантину(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пономаренко, Валерія Вадимівна; Косенко, Олександра ПетрівнаУ статті проаналізовано автомобільний ринок як світову екосистему. Запровадження карантинного режиму через пандемію коронавірусу є непередбачуваним фактором, що має неабиякий вплив на ринок, попит, пропозицію, а через всесвітній характер розповсюдження запроваджує нові напрями роботи, формати комунікації. Також важливо відмітити вплив на процес постачання автомобілів від виробництв до кінцевого споживача. Проаналізовані статистичні дані по країнах Європи характеризують різкий спад рівня продажів. Аналітика даних по автомобільному ринку України має тенденцію до різкого зростання, а темпи відновлення ринку є найшвидшими в Європі. Виявлено особливість українського автомобільного ринку, а саме розподіл на ринок нових авто та ринок вживаних імпортованих автомобілів. Ситуація 2020 року виявила наявні проблеми маркетингу автомобільних компаній, а саме низьку активність в онлайні, невикористання інструментів Інтернет-маркетингу, що є актуальним для запроваджених умов карантинного режиму. До того ж, функції маркетингу не мають бути обмежені стимулюванням збуту, а побудува бренду та зростання впізнаваності є важливим напрямом діяльності маркетингового відділу.Публікація Дослідження впливу пандемії cоvid 19 на економіку України як одного із факторів глобальної фінансової кризи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Ширяєва, Наталя Володимирівна; Макаренко, Анастасія БорисівнаУ статті підкреслюється, що економічні наслідки пандемії компенсуватимуться доволі тривалий період часу. На підставі емпіричних узагальнень показано, що майже кожне підприємство понесе значні збитки та пройде довгий шлях до відновлення колишніх показників виробництва. Наразі немає жодного бізнесу в будь-якій країні світу, який би не уразила пандемія. Наразі найбільш постраждалим вважається малий та середній бізнес незалежно від напряму, галузі чи географії своєї діяльності. Об'єктом дослідження є економічні процеси, які відбуваються в Україні та світі під час пандемії та глобальної кризи. Одним з найбільш проблемних місць є негативний вплив пандемії на економіку, який призвів до втрати робочих місць, падінню обсягів виробництва, катастрофічного зниження пасажиропотоку, значних збитків туристичної галузі. В ході дослідження використовувалися методи дедукції та індукції при визначенні впливу пандемії на економіку, графічного і табличного подання результатів, що дозволило наочно представити результати дослідження. Отримані результати будуть використані в подальших дослідженнях для статистичного прогнозування можливої мінімізації впливу пандемії на економічну діяльність підприємств України.Публікація Застосування технологій тимбілдингу при формуванні корпоративної культури в контексті європейського вектору розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичКорпоративна культура є потужним ресурсом, завдяки якому компанії можуть швидко мобілізувати всі ресурси підприємствадля досягнення певного результату та ефективно розв’язувати проблеми. Арсенал сучасного менеджера налічує багато новітніх технологій, однією з яких сьогодні є тимбілдинг. Популярність і затребуваність цього методу командної взаємодії зростає з кожним роком, адже він є одним із дієвих способів мотивації, управління персоналом, який може застосовувати компанія. Метою роботи є обґрунтування застосування технологій і методів тимбілдингу для формування корпоративної культури організації, а також аналіз особливостей тимбілдингу за кордоном і в Україні. У результаті аналізу з’ясовано, що корпоративна культура буде дієвою тоді, коли буде мати ознаки певних базових цінностей, притаманні національній культурі. Виділяють наступні цінності, які можуть слугувати орієнтиром: дистанція влади, індивідуалізм, мужність і жіночність, уникнення невизначеності, довго/короткострокова орієнтація. Проаналізовано індекси розвитку зазначених цінностей у різних країнах. Наголошено, що в Україні переважає індивідуалізм. Згідно із запропонованою класифікацією видів тимбілдингу: екстремальні, інтелектуальні, творчі – наведені приклади тимбілдингу в різних країнах. Виділено переваги, які дає тимбілдинг при формуванні корпоративної культури. Зроблено аналіз ринку послуг щодо організації тимбілдингу в Україні. З’ясовано, що на ринку представлено велике розмаїття видів і форм заходів, щодо командотворення. У зв’язку з тим, що ці технології в нашій країні застосовуються не так давно й переважним чином є запозиченими, зроблено припущення щодо вірогідності бездумного копіювання і нав’язування тих цінностей в корпоративну культуру підприємства, які не відповідають загальнонаціональним. Надано рекомендації керівникам, щодо проведення в компанії тимбілдингу. Підкреслено, що «сліпе» копіювання інколи цікавих пропозицій без урахування їхньої відповідності вітчизняним реаліям не дасть бажаного результату, а інколи, навіть, може мати негативні наслідки.Публікація Кадрове забезпечення економічної безпеки торговельного підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаТорговельні підприємства функціонують у складному внутрішньому і зовнішньому середовищі, де все більшої актуальності набуває дослідження питань забезпечення їх економічної безпеки. Здатність підприємства реагувати на потенційні різнохарактерні загрози і небезпеки, підтримувати стабільний рівень своєї діяльності дає змогу забезпечувати власну економічну безпеку та зростання успішної діяльності у майбутньому. Гарантування безпеки підприємства є одним із основних завдань, що стоїть перед керівництвом торговельних підприємств та його персоналом. Мета дослідження полягає у визначенні основних елементів і завдань кадрового забезпечення економічної безпеки торговельного підприємства та розробленні заходів щодо реалізації цих завдань. Зважаючи на предметну сферу дослідження, кадровезабезпечення як система включає кадрове планування, найм і розвиток персоналу, щовідповідає за безпеку. Проведене дослідження довело, що персонал є суб’єктом загроз із вираженою деструктивною спрямованістю щодо економічної(переважно інформаційної та майнової) безпеки торговельного підприємства. Таку ж спрямованість мають і роботодавці у трудових відносинах з найманими працівниками (персоналом) підприємства (переважно за фінансовою та соціальною безпекою). Тому, у статті досліджено внутрішні та зовнішні загрози економічній безпеці підприємства, що порушені людським чинником. На основі проведеного аналізу встановлено, що внутрішні крадіжки, магазинні крадіжки, шахрайство та організована роздрібна злочинність мають руйнівний вплив на величину прибутку торговельного підприємства, а отже й на його економічну безпеку. Автором запропоновані заходи щодо забезпечення економічної безпеки на торговельному підприємстві та систематизовані залежно від розміру підприємства та типами структур (локальна, інтегрована, комбінована). Запропоновані заходи узгоджуються із сформульованими автором завданнями кадрового забезпечення та сприятимуть мінімізації впливу крадіжок та шахрайства на прибутковість підприємства. Таким чином, від кадрового забезпечення економічної безпеки значною мірою залежать ефективність діяльності суб’єкта господарської діяльності з протидії небезпекам і загрозам внутрішнього та зовнішнього середовища.Публікація Синергетичний підхід до оптимізації інвестиційних бізнес-процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кочетова, Тетяна Іванівна; Яцина, Вікторія ВалентинівнаУ статті проаналізовано необхідність багатокритеріального обґрунтування інвестиційних проектів, що вимагає застосування синергетичного підходу до його вирішення. Виявлено недоліки методичних аспектів щодо оцінки інвестиційних проектів, які ґрунтуються на використанні декількох способів розрахунків одного економічного показника для вибору найбільш ефективного варіанту. Дocлiджено теоретичніi практичні заcади застосування багатоцільового синергетичного підходу до вирішення завдання оптимізації інвестиційних бізнес-процесів. Розглянуто сутність та зміст поняття «синергетика». Зазначено, що синергетичний ефект від реалізації інвестиційних завдань є багатоаспектним і багатоцільовим, тому кількісно його доцільно представляти вектором, компонентами якого є економічні, фінансові, соціальні, екологічні та інші показники режимів взаємодії елементів аналізованої системи. В основу запропонованої концепції синергетичного ефекту бізнес-проекту покладено таку додаткову складову ефекту, що є результатом узгодженого і одночасного обліку всіх або більшої частини ключових факторів на етапі його обґрунтування. На основі аналізу методів оцінки ефективності бізнес-проектів, з метою вирішення завдань в багатоцільовий постановці розроблена економіко-математична модель оцінки ефективності інвестиційних проектів. Особливістю розрахунку є вибір з сукупності бізнес-проектів оптимального шляхом прийняття в якості домінуючого будь-якого критерію оптимальності. Запропонована модель дає можливість визначити оптимальні розміри платежів інвестиційної та доходної частин проекту, а також встановлену інвестором норму його прибутковості як рішення задач оптимізації. В якості критеріїв оптимальності обрані чиста приведена вартість, індекс рентабельності і дисконтований термін окупності капітальних вкладень. Доведено, що запропонованій підхід до оцінки інвестиційних проектів на підставі багатокритеріальності дозволяє врахувати сукупність взаємопов’язаних показників для прийняття остаточного рішення, що відповідає поставленій меті і істотно знижує ризик інвестора.Публікація Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна; Виниченко, Анастасія АндріївнаУ статті дocлiджено особливості застосування та шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано особливе значення використання інструментарію SMM-маркетингу в Україні для малого та середнього бізнесу у сучасних умовах. Розглянуто соціальні мережі як бізнес-інструменти з просування товарів та послуг. Проведено дослідження соціальних медіа як каналу комунікації. Розкрито актуальність питання знаходження шляхів розробки стратегії маркетингу у соцмережах для просування продукції та послуг для малого та середнього бізнесу. Наведено статистику користування соцмережами Facebook таInstagram. Показано необхідність просування товарів та послуг компаній малого та середнього бізнесу в мережі Інтернет. Розкрито сутність SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано залежність соціальних медіа як каналу маркетингових комунікацій від якості стратегії через складність досягнення будь-якого бізнес-результату. Досліджено фактори, які впливають на віральність інформації у соціальних мережах. Визначено один з основних факторів успішного просування медіаресурсу в соціальних мережах для малого та середнього бізнесу. Визначено роль і потребу у стратегічному плануванні в SMM-маркетингу для сучасних компаній малого та середнього бізнесу. Розглянуто основне завдання маркетологів компанії щодо підлаштовування під інтереси аудиторії, інтеграції бренду в комунікацію. Розглянуто оптимальні строки дії розробленої стратегії маркетингу у соцмережах та наведено мінімальні строки досягнення видимого результату присутності компанії в соціальних мережах. Узагальнено особливості застосування SMM-стратегії з урахуванням сьогоднішніх тенденцій розвитку цього виду діяльності. Розглянуто шляхи розробки та реалізації стратегії маркетингу у соцмережах для малого та середнього бізнесу.