2020

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44964

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Current issues of leadership
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Antonova, Anastasiia Mykhailovna; Novik, I. O.
    The article discusses the main historical views of scientists on the emergence of leadership. The differentiation, typologization and models of leadership perception are disclosed. The article is devoted to the consideration of the modern understanding of the phenomenon of leadership, the influence of history on understanding leadership and its role in the world, its relationship with management. The main focus of the article is on the study of the theoretical and practical foundations of human leadership in a company. Issues of leadership and their role in management are considered. The article discusses the role of a leader and manager, their similarities and differences, as well as the need of each for the effective existence of a company or group. The authors analyze the distinctive features of a leader and his behavior, the specifics of the presentation of the image of a leader, the path to becoming a leader, and why not everyone can be a leader. The place of a leader in the modern world is analyzed, the qualities necessary to be a leader. New requirements for modern management are highlighted, new features of a manager who can effectively combine the role of a demanding boss with the role of an inspirer, a visionary leader, such a leader that members of the organization are not forced to follow as subordinates, but as loyal followers and associates, are highlighted. The authors of the article substantiate the relevance of the leadership problem, the degree of its development in the scientific and educational literature. The essential features of leadership in management are revealed.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційне підприємництво та особливості реалізації стартапів в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна; Азізова, Наталія Вадимівна; Сорока, Андрій Олегович
    У статті досліджуються актуальні питання розвитку стартапів як інноваційних форм підприємницької діяльності. Стверджується, що стартап являє собою відносно недавно створене підприємство, бізнес якого побудовано на основі інновацій або інноваційних технологій. Зазначено, що Україна вже робить перші вдалі кроки на шляху становлення та розвитку стартапів. Водночас існують невідповідності між українським та зарубіжним досвідами такого розвитку. Проведено дослідження процесів формування стартапів в Україні. У ході здійснення дослідження виявлено, що серед передумов, що формують підґрунтя для інноваційно-орієнтованого підприємництва та розвитку стартапів, слід виділити створення відповідної інноваційної інфраструктури. Відповідно, факторами стримування розвитку стартапів виступають проблеми, пов’язані з їх реалізацією у інноваційному сегменті. Оскільки результативність заходів щодо формування потрібної інфраструктури та досяжність цільових орієнтирів за низькою маркерних показників викликає сумніви, то наголошено, що в умовах недостатності стимулів (у тому числі і фінансових) до інноваційної діяльності, розвиток бізнесу можливий за умови залучення наукових та освітніх середовищ. Такі заходи зможуть також вирішити проблему розбалансованості ринку науково-технічної продукції. Проведене дослідження підтверджує важливість сприяння розвитку стартапів, необхідність залучення до їх заснування найбільш активних представників молоді, що формують інтелектуальний потенціал країни та здатні до креативного мислення. За результатами дослідження запропоновано заходи щодо усунення перешкод на шляху до забезпечення функціонування стартап-проектів та розвитку економіки країни вцілому. Окрему увагу приділено підтримці конкурентоздатних стартап-ідей уже на ранніх стадіях, що у подальшому сприяє їх перетворенню на впроваджені у практику діяльності інноваційних компаній розробки або вихід новоствореного стартап-підприємства на ринок.
  • Ескіз
    Документ
    Методологія комплексного підходу до вибору структури системи моніторингу небезпечних та шкідливих факторів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Калінчик, Василь Прокопович; Калінчик, Віталій Васильович; Побігайло, Віталій Анатолійович
    В статті показано, що основною вимогою до розробки системи управління забезпеченням безпечних умов і охорони праці є виключення неповноти взаємозв'язків необхідної інформації і розв'язуваних всередині завдань, що дозволяє реалізовувати таку відкриту систему управління, яка в даних умовах давала б можливість реалізовувати цільові функції безпеки та охорони праці. В процесі аналізу показників впливу серед всієї їх сукупності виникає потреба вибрати найбільш впливові з точки зору досягнення кінцевого якісного результату – впливу та можливості контролю та аналізу рівня безпеки та охорони праці. Причому основним ядром такої системи управління охороною праці є система моніторингу небезпечних та шкідливих факторів виробничого середовища, яка побудована на основі комплексного підходу до структури контролю шкідливих та небезпечних виробничих факторів. Показано, що суть системи моніторингу полягає у взаємозв'язку технічного, програмного і методичного забезпечення з необхідністю взаємного контролю результатів спостереження, корегування практичних дій у сфері безпеки та охорони праці. Показано, що моніторинг небезпечних та шкідливих факторів – одна з основних функцій системи управління охороною праці, яка спрямована на підвищення оперативності та якості реагування у сфері охорони праці на всіх рівнях контролю, дотримання норм, правил та режимів безпечного функціонування виробничої системи. Приведена структурна схема задач моніторингу небезпечних та шкідливих факторів за умов комплексного підходу. Причому до складу таких задач входять задачі формування показників впливу на рівень ефективності охорони праці, задача визначення інтервалу контролю небезпечних та шкідливих факторів, який задовольняв би як вимогам моніторингу динаміки змін факторів виробничого середовища, так і вимогам управління рівнями небезпечних або шкідливих факторів. Показано, що однією із основних функцій моніторингу є функція прогнозування тенденцій розвитку небезпечних та шкідливих факторів, яка є обов’язковою складовою частиною в системі управління охороною праці виробничої системи, що дає можливість планування необхідних заходів щодо запобігання таких випадків. Показано, що з точки зору простоти реалізації, часу розрахунку, з огляду на вимоги, що пред'являються до методів прогнозування, на перше місце слід поставити адаптивні методи прогнозування, зокрема модель експоненціального згладжування. Завершальною функцією моніторингу є функція оцінки рівня впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів, яка включає в себе методологію оцінки ризиків, що спирається на визначенні рівнів шкідливого впливу факторів ризику і ступеня їх впливу на організм людини і комплексну оцінку факторів виробничого середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Main sales techniques at the enterprise
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Lobas, Kristina Anatolievna
    The article deals with the study of existing sales promotion techniques and their effective management. The idea that the proper use of sales techniques can significantly increase the level of awareness of the company and contribute to its successful development is substantiated. Trade has always been (and still is) a relatively simple, affordable and reliable business activity. But, we must admit that even in the age of fierce competition, not all modern top managers, office consultants, salespeople and agents have the sales techniques and relevant skills. How to successfully raise sales in an online store? How to increase company profits? How to manage sales effectively? By efficiency, we mean increasing sales. Unfortunately, there is no universal recipe for how to increase trade efficiency. Each company selects its own technique by trial and error, repeatedly testing it in practice. A meticulous approach is working - you need to gather staff with experience and good sales skills or to train your own team. Successfully chosen technique of effective sales answers all the questions asked. The paper provides recommendations for the use of sales promotion techniques. Describes how social networks can affect sales and brand, how accurate customer knowledge can increase existing customers' reach and reach new customers. It is hard to surprise a whimsical modern client. The market is overflowing with similar offers, each business has serious and dangerous competitors. Effective sales techniques (telephone, online, and so on) are a prerequisite for developing a company and maintaining stability in sales. The author focuses on how quality customer service provides a great advantage among competitors and increases the level of loyalty, and concludes that impact techniques depend on many factors and are situational in use.