2015
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14624
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності(НТУ "ХПІ", 2015) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Берулава, Анна Гогієвна; Колонтаєвська, Анастасія ІгорівнаУ статті уточнено поняття "партнерські взаємовідносини", виокремленні типи заходів, які визначають готовність підприємства до партнерських взаємовідносин, визначені способи, якими має можливість скористатись підприємство, здійснюючи вибір потенційного партнера, класифіковані форми співробітництва суб’єктів господарювання за окремими напрямками діяльності.Документ Адаптивне управління підприємствами машинобудування у забезпеченні їх інноваційного розвитку(НТУ "ХПІ", 2015) Мясников, В’ячеслав ОлеговичЗапропоновано теоретичні основи адаптивного управління як напрям забезпечення та активізації інноваційного розвитку підприємств машинобудування. Узагальнено та систематизовано погляди вчених на розуміння економічної сутності понять "управління", "адаптивне управління", "розвиток", "інноваційний розвиток". Розглянуто особливості адаптивного управління підприємствами машинобудування. Визначено фактори, які стримують підвищення інноваційного розвитку та конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Обґрунтовано, що адаптивне управління є основою розробки стратегії адаптації підприємства машинобудування на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях; взаємозв’язаний комплекс управлінських дій суб’єктів функціонування, які націлені на збереження та зміцнення конкурентних позицій підприємства на ринку в умовах мінливості середовища його функціонування за допомогою реалізації механізму управління інноваційними процесами на основі спостереження (діагностування) стану системи управління.Документ Основні категорії теорії конкуренції(НТУ "ХПІ", 2015) Другова, Олена Сергіївна; Амансеідов, ШамухамметУ статті проаналізовані основні поняття теорії конкуренції. Систематизовано взаємозв’язок між дифеніціями конкурентний потенціал, конкурентоспроможність, конкурентні переваги. Згруповано основні ознаки поданих понять. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства не є постійною властивістю і може виявлятися тільки порівняно з групою підприємств на певному ринковому сегменті.Документ Сучасний погляд на витрати бюджету України на науку та освіту(НТУ "ХПІ", 2015) Гуріненко, Наталія Віталіївна; Герасіменко, Анастасія МиколаївнаПроаналізовано видатки бюджету України на освіту і науку за останні роки, проведено аналіз стану бюджетного фінансування освітньої-наукової галузі України та її ефективності, рейтинг української освіти за складовими Глобального індексу конкурентоспроможності. Висвітлено основні фінансові положення нового закону "про вищу освіту".Документ Шляхи підвищення економічної ефективності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаНа сучасному етапі основним критерієм успішності підприємства є його ефективність. Розвиток ринкових стосунків підвищує відповідальність і самостійність підприємств усіх форм власності у виробленні управлінських рішень по забезпеченню ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Дієвість цих рішень залежить від різноманітних чинників, що знаходяться у різному ступені взаємодії не лише між собою, але і з кінцевими результатами виробництва. Нині практика вимагає розробки цілого комплексу питань, пов’язаних з особливостями вивчення окремих науково-технічних і практичних проблем підвищення ефективності.Публікація Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників(НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаАвторами запропоновано методичні та практичні пропозиції щодо використання збалансованої системи показників при формуванні інноваційно-інвестиційної політики промислового підприємства. Розроблено методи визначення потенційних можливостей збалансованої системи показників для вітчизняних підприємств, надано пропозиції по складу традиційний складових цієї системи у відповідності з поставленими завданнями.Документ Сучасний стан розвитку інноваційної діяльності на промислових підприємствах України(НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Цюпка, Дмитро АндрійовичСтан інноваційної діяльності в Україні більшістю експертів-науковців визначається як кризовий і такий, що не відповідає сучасному рівню розвитку інноваційних процесів в країнах, для яких інноваційний розвиток є ключовим фактором економічної стратегії. У даній статті розглянуто сучасний стан розвитку інноваційної діяльності, а також способи підвищення розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств в Україні.Документ Управління інноваційним потенціалом підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу(НТУ "ХПІ", 2015) Микитась, Олександр Олександрович; Миронова, Марія КостянтинівнаУ статті проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття "управління інноваційним потенціалом підприємства" та доведено роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. У галузях, в яких використовуються інновації, підприємства активно змагаються у швидкості їх впровадження. Уміння формувати й ефективно використовувати інноваційний потенціал стає вирішальним фактором забезпечення конкурентоспроможності та розвитку вітчизняних підприємств. Також у статті розкрито сутність процесу управління інноваційним потенціалом підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу, виявлено основні проблеми та основні напрями їх вирішення.Документ Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу(НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаФормування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.Публікація Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі(НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Кріштальова, А. І.; Кононенко, Т. П.У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.