Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79789

Офіційний сайт http://pm.khpi.edu.ua/

Збірник присвячений проблемам управління розвитком компаній, територій і держав. Розглядаються питання створення методологій управління розвитком, вибору кращих методологій для застосування на конкретних об'єктах, математичного моделювання процесів і явищ, застосування математичних методів дослідження операцій, математичної статистики, вирішення практичних задач.

Рік заснування: 2013. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2311-4738, e-ISSN 2413-3000

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність об'єднання центрів компетенцій в управлінні інформаційними системами на основі теоретико-ігрового підходу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернова, Любава Сергіївна; Журавель, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто впровадження інформаційних систем управління в компаніях і задачі, що вирішуються для їх супроводу. Вирішено, що для підвищення ефективності процесу супроводження є потреба у створенні центру або центрів компетенцій на стороні клієнта-замовника інформаційної системи управління. Показано, що в функціональній моделі управління системою з кількома керуючими центрами та одним керованим суб'єктом використана дворівнева ієрархія управління, що реалізує необхідні функції управління та націлена на мінімізацію витрат. На основі теоретико-ігрової моделі підтверджено синергетичну доцільність об’єднання зусиль центрів компетенції в управлінні певним об’єктом, який є учасником ієрархічної гри. Довільну систему з двома центрами компетенції досліджено як дворівневу ієрархічну гру. Проаналізовано умови антагонізму, рівноваги гри та підтверджено ефективність стратегій злиття або співробітництва центрів по управлінню гравцем в системі з розподіленим контролем. Зроблено висновок, що в управлінні складними континуальними системами, об’єднання центрів компетенцій доводить свою ефективність в порівнянні з індивідуальним управлінням і полегшує регламентований процес впровадження інформаційних систем в компаніях.