Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79789

Офіційний сайт http://pm.khpi.edu.ua/

Збірник присвячений проблемам управління розвитком компаній, територій і держав. Розглядаються питання створення методологій управління розвитком, вибору кращих методологій для застосування на конкретних об'єктах, математичного моделювання процесів і явищ, застосування математичних методів дослідження операцій, математичної статистики, вирішення практичних задач.

Рік заснування: 2013. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2311-4738, e-ISSN 2413-3000

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Склад та структура інформаційної системи для організації проведення планово-попереджувальних ремонтів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Макогонов, А. В.; Маринич, Іван Анатолійович
    Робота присвячена розгляду складових інформаційної системи, яка може використовуватися для ефективної організації та проведення планово-попереджувальних ремонтів в промислових та інфраструктурних об'єктах. Приведено обгрунтування виконання таких робіт. Також визначено, що одним зі шляхів підвищення їх ефективності є впровадження комп’ютеризованих систем керування технічним обслуговуванням. Відповідно, було проведено огляд деяких існуючих рішень на ринку. Охарактеризовано переваги та недоліки існуючих рішень. Зазначається, що навіть у західних економіках, незважаючи на важливість цього інструменту в управлінні обслуговуванням, ступінь досягнутого успіху в успішному впровадженні таких систем, навіть у великих, добре забезпечених ресурсами організаціях, є поганим. Відповідно до інтернет-досліджень, кількість успішних впроваджень становить лише близько 25–40 %, а кількість користувачів, які використовують системи керування технічним обслуговування або системи управління основними фондами на повну потужність, становить лише 6-15%. З урахуванням відставання розвитку економіки та бізнес процесів в Україні цей показник буде ще нижчим. На основі аналізу цих систем запропонована модель інформаційної системи планово-попереджувальних ремонтів для українського ринку. Модель має такі переваги: простота в розумінні та використанні; доступність для українських користувачів; низька вартість використання. Модель включає такі основні компоненти: реєстрація та управління компаніями; створення та управління проєктами; створення та управління завданнями; внесення та відстеження витрат; функціонал для планування робіт; облік лікарняних та відпусток співробітників. Наступним кроком розвитку системи є інтеграція з системами моніторингу обладнання. Зібрані дані по їх стану дозволять розробити модель машинного навчання для реалізації одного з елементів Industry 4.0 - прогнозного обслуговування.