Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Досвід реформування дистанційного навчання Швеції у вищих навчальних закладах України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Агейчева, А. О.
    Стаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження інформаційно-комунікаційні технологій у дистанційній освіті сучасної молоді. Проаналізовано особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показано важливість ролі електронного навчання для підвищення ефективності безперервної освіти. Обґрунтовано перспективність впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі особливості розвитку дистанційної освіти Швеції
    (НТУ "ХПІ", 2013) Агейчева, А. О.; Бухкало, Світлана Іванівна
    У статті досліджується досвід навчальних закладів Швеції, що впроваджують дистанційну освіту. Проаналізовано деякі особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показана важливість ролі електронного навчання для підвищення ефективності безперервної освіти. Обґрунтована перспективність впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання.