Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вибір методу для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі
    (НТУ "ХПІ", 2008) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Проведен сравнительный анализ результатов, которые отражают изменение давления, времени наполнения/опорожнения емкостей пневматического тормозного привода, полученных вследствие математического моделирования рабочего торможения автомобиля и при циклическом режиме работы привода (математические модели составлялись методами Метлюка Н. Ф. и Герц Е. В. для пневматического тормозного привода автомобиля КРАЗ-6510). Сформулированы рекомендации касательно выбора метода для описания переходных процессов в пневматическом тормозном приводе при различных режимах работы.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз можливості використання широтно-імпульсної модуляції при автоматизації процесу гальмування автомобілів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Клец, Дмитро Михайлович; Ткачов, Вячеслав Юрійович
    В роботі на прикладі антиблокувальної системи виконано аналіз можливості використання широтно-імпульсної модуляції при автоматизації процесу гальмування автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску, виявлено позитивні та негативні властивості кожного із них, сформульовані рекомендації що до їх удосконалення, розкрито характер зміни приводного тиску при керованій пульсації, можливі витрати стислого повітря при модуляції тиску, а також вплив на якість регулювання.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель гальмівної системи колісного трактора Fendt 936 Variо
    (НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі наведена математична модель гальмівної системи, яка складається з опису робочих процесів антиблокувальної системи, математичної моделі гальмівного механізму, а також математичної моделі пневматичного гальмівного приводу. Для управління гальмуванням за допомогою антиблокувальної системи застосовано широтно-імпульсну модуляцію тиску. Для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі як при службовому гальмуванні, так і роботі привода в циклічному режимі використовується метод Герц О.В.