Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Концепція розроблення мехатронних систем транспортних засобів на основі конвергенції інтелектуальних технологій(НТУ "ХПІ", 2018) Ніконов, Олег Якович; Клец, Дмитро Михайлович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичЗапропонована інтелектуальна бортова інформаційна система транспортних засобів (ТЗ) на основі фазі-архітектури дозволяє підвищити безпеку та ефективність керування ТЗ за рахунок того, що керування ТЗ здійснюється за допомогою фазі-архітектури. Проаналізовано основні тенденції та підходи до концепції розроблення транспортних засобів на основі конвергенції інтелектуальних технологій. Для ефективного розроблення транспортних засобів необхідно використання технології віртуальної реальності, синергетичного підходу, еволюційних методів моделювання, методів глибокого навчання штучних багатошарових нейронних мереж, використання фазі-архітектури. Запропоновано функціональну і структурну схему інтелектуальної бортової інформаційної системи транспортних засобів. Змінений принцип роботи керуючого блока на основі фазі-архітектури підвищує продуктивність і ефективність керування ТЗ. Представлено структурну схему керуючого блока на основі фазі-архітектури, який складається з блоків на основі фазі-логіки.Документ Вибір методу для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі(НТУ "ХПІ", 2008) Бондаренко, Анатолій ІгоровичПроведен сравнительный анализ результатов, которые отражают изменение давления, времени наполнения/опорожнения емкостей пневматического тормозного привода, полученных вследствие математического моделирования рабочего торможения автомобиля и при циклическом режиме работы привода (математические модели составлялись методами Метлюка Н. Ф. и Герц Е. В. для пневматического тормозного привода автомобиля КРАЗ-6510). Сформулированы рекомендации касательно выбора метода для описания переходных процессов в пневматическом тормозном приводе при различных режимах работы.Документ Аналіз можливості використання широтно-імпульсної модуляції при автоматизації процесу гальмування автомобілів(НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Клец, Дмитро Михайлович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичВ роботі на прикладі антиблокувальної системи виконано аналіз можливості використання широтно-імпульсної модуляції при автоматизації процесу гальмування автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску, виявлено позитивні та негативні властивості кожного із них, сформульовані рекомендації що до їх удосконалення, розкрито характер зміни приводного тиску при керованій пульсації, можливі витрати стислого повітря при модуляції тиску, а також вплив на якість регулювання.Документ Математичний опис руху не підресорених і підресорених мас вантажного автомобіля в процесі гальмування(НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичВ роботі на прикладі вантажного автомобіля КрАЗ-6510 наведено математичний опис руху не підресорених і підресорених масс в процесі гальмування з урахуванням взаємодії еластичних коліс з опорною поверхнею (розглянуто багатомасову нелінійну модель). Наведена модель враховує переміщення мас автомобіля, поворот підресореної маси щодо координатних осей, бічні та гальмівні сили, вертикальні переміщення осей автомобіля, зусилля в підвісці, вертикальні реакції (динамічні складові реакцій) на колесах, динамічний радіус коліс, навантаження балансирного візка, пружну характеристику підвіски.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху в аграрному секторі(НТУ "ХПІ", 2010) Гецович, Є. М.; Шелудченко, В. В.; Бондаренко, Анатолій ІгоровичПриведены и проанализированы результаты моделирования торможения автомобиля с АБС (широтно-имульсная модуляция) на участках дороги различной кривизны при постоянных и переменных значениях коэффициентов чувствительности и пробного воздействия.Документ Оптимізація основних параметрів модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами (АБС з широтно – імпульсною модуляцією)(НТУ "ХПІ", 2011) Бондаренко, Анатолій ІгоровичВиконано оптимізацію основних параметрів виконавчого механізму антиблокувальної системи із широтно-імпульсною модуляцією - модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами. Визначено оптимальні параметри прохідних перетинів модулятора тиску, значення коефіцієнтів чутливості й пробного впливу при яких досягається максимальна з можливих для запропонованих умов формування пульсуючого сигналу ефективність гальмування, мінімальна витрата стисненого повітря, мінімальне відхилення від заданої траєкторії при криволінійному русі.Документ Аналіз релейних способів модуляції тиску в антиблокувальних системах(НТУ "ХПІ", 2011) Бондаренко, Анатолій ІгоровичУ роботі приведений аналіз релейних способів модуляції тиску в антиблокувальних системах: описано суть способу, характер зміни приводного тиску при релейному способі, обґрунтована теоретична можливість застосування для пневматичного гальмівного приводу, сформульовано рекомендації стосовно підвищення адаптивних властивостей релейних антиблокувальних систем.Документ Особливості та проблеми функціонування автомобільного ринку в Україні(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій ІгоровичПроаналізовані обсяги продажу легкових автомобілів в Україні, приведена структура продажу автомобілів по класах, за ціною, визначений середній вік парку легкових автомобілів, що експлуатуються, приведена структура наповнення українського ринку автомобілями, географічна структура імпорту до України легкових автомобілів, а також визначені причини домінування імпорту.Документ Математична модель гальмівної системи колісного трактора Fendt 936 Variо(НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі наведена математична модель гальмівної системи, яка складається з опису робочих процесів антиблокувальної системи, математичної моделі гальмівного механізму, а також математичної моделі пневматичного гальмівного приводу. Для управління гальмуванням за допомогою антиблокувальної системи застосовано широтно-імпульсну модуляцію тиску. Для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі як при службовому гальмуванні, так і роботі привода в циклічному режимі використовується метод Герц О.В.Документ Математична модель процесу гальмування колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2011) Бондаренко, Анатолій ІгоровичУ роботі представлена універсальна математична модель процесу гальмування колісних тракторів, що дозволяє розкрити фізичну суть процесів і встановити вплив різних факторів (конструктивних параметрів) на динаміку гальмування трактора. Така модель дозволяє отримати достатньо точний якісний опис динаміки трактора за умови дії порівняно малих бічних сил. Також в роботі проведений порівняльний аналіз апроксимуючих функцій ϕ-S діаграм, які можуть бути використані при моделюванні процесу гальмування трактора.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »