Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Бистабильные автоколебания несимметричного однодискового упругого ротора в подшипниках скольжения
    (НТУ "ХПИ", 2010) Аврамов, Константин Витальевич; Борисюк, А. В.
    Отримано математичну модель коливань несиметричного однодискового ротору на нелінійних підшипниках ковзання. Для моделювання масляного шару використовується аналітичний розв’язок рівняння Рейнольдса для коротких підшипників. Автоколивання у роторі виникають не при кутовій швидкості, коли спостерігається біфуркація Хопфа, а при значно менших кутових швидкостях. Такі режими автоколивання виникають внаслідок сідло-вузлових біфуркацій в системі. Розв’язки, що отримані методом гармонічного аналізу, добре збігаються з результатами чисельного моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние параметров подшипников скольжения на области динамической неустойчивости роторов
    (НТУ "ХПИ", 2012) Аврамов, К. В.; Борисюк, А. В.
    Получена математическая модель колебаний несимметричного однодискового ротору на нелинейных подшипниках скольжения. Для моделирования масляного пласта используется аналитическое решение уравнения Рейнольдса для коротких подшипников. Исследовано влияние параметров ротора и подшипника скольжения на стойкость движения. Получены зависимости угловой скорости, при которой возникает бифуркация Хопра, от основных параметров подшипника и ротора.