Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Результати визначення впливу теплового стану двигуна автомобіля на динамічні та паливо–економічні властивості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Деркач, В. Л.
    Пропонуються порівняльні дані їздових циклів легкового автомобіля. Розглядається робота бензинового двигуна в різних теплових станах при різному відкритті дросельної заслонки. Експеримент проводивсяна легковому автомобілі. Заміривиконувались на відповідному маршруті при однакових погодних температурах. Отримані дані різних режимів руху легкового автомобіля. В результаті проведеного експерименту побудовані графіки і проведений аналіз впливу температури двигуна автомобіля на його роботу.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення впливу передпускового підігріву на показники роботи двигуна в режимі холостого ходу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Деркач, В. Л.
    Пропонується порівняння роботи бензинового двигуна легкового автомобіля з підігрівом і без підігріву. Проведено експериментальні дослідження і встановлено залежність витрати палива і вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах від температурного стану двигуна. Розглянуто концентрацію шкідливих речовин у відпрацьованих газах у автомобіля з електронним впорскуванням при різних температурних режимах. Отримано зменшення вмісту шкідливих речовин при роботі двигуна при використанні передпускового підігріву.