Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Закономірності зміни рівня автомобілізації в Харкові
    (НТУ "ХПІ", 2010) Доля, В. К.; Лобашов, О. О.; Бурко, Д. Л.
    Розглянуто підхід до визначення перспективного рівня автомобілізації в містах. Наведено математичну модель зміни рівня автомобілізації в м. Харкові.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення факторів, які впливають на вибір пасажирами виду приміського транспорту
    (НТУ "ХПІ", 2015) Григорова, Т. М.; Давідіч, Ю. О.; Доля, В. К.
    Проведено дослідження факторів, які впливають на вибір пасажирами виду приміського транспорту. На підставі даних натурних обстежень проведено оцінку значущості для пасажирів факторів вибору виду приміського транспорту. Проведено аналіз факторів. Виявлено, що при виборі виду приміського транспорту для пасажирів найбільш важливі час руху, вартість проїзду та час очікування транспорту. Виявлені фактори у подальшому можна використовувати при ви-значенні закономірностей вибору пасажирами виду приміського пасажирського транспорту.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу некомфортних умов перевезення на змінутранспортної стомлюваності пасажирів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Григорова, Т. М.; Давідіч, Ю. О.; Доля, В. К.
    Проведено дослідження транспортної стомлюваності пасажирів при поїздці в некомфортних умовах стоячи в автобусах приміського сполучення. Отримано регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при поїздці стоячи. Проведено аналіз впливу параметрів транспортного процесу на зміну транспортної стомлюваності пасажирів при проїзді у некомфортних умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Мониторинг влияния параметров поездки на изменение транспортной утомляемости пассажиров пригородного сообщения
    (НТУ "ХПИ", 2015) Григорова, Т. М.; Давидич, Ю. А.; Доля, В. К.
    В данной работе проведен анализ влияния параметров перевозки пассажиров в пригородном сообщении на транспортную утомляемость пассажиров. Для оценки уровня утомляемости пассажиров во время поездки предлагается использовать показатель активности регуляторных систем пассажира. С использованием методов регрессионного и корреляционного анализа были разработаны модели изменения показателя активности регуляторных систем пассажира при поездке. Полученная модель может быть использована при организации транспортного обслуживания жителей пригорода.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование влияния факторов транспортного затора на состояние водителей
    (НТУ "ХПИ", 2012) Гюлев, Н. У.; Доля, В. К.
    Представлены результаты исследований факторов, влияющих на функциональное состояние водителя-сангвинника и водителя-меланхолика в транспортном заторе.
  • Ескіз
    Документ
    Об изменении функционального состояния водителя-меланхолика в транспортном заторе
    (НТУ "ХПИ", 2012) Гюлев, Н. У.; Доля, В. К.; Крамарова, М. И.
    Приведены факторы, влияющие на функциональное состояние водителя. Представлена регрессионная модель влияния транспортного затора на функциональное состояние водителя-меланхолика.
  • Ескіз
    Документ
    Разработка и анализ бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии автомобиля для ремонта нефтегазовых скважин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Самородов, Вадим Борисович; Доля, В. К.; Островерх, Александр Олегович; Иващенко, С. В.
    Предложена структурная, кинематическая схема и математическая модель бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии автомобиля для ремонта нефтегазовых скважин, на базе шасси автомобиля КРАЗ-63221-02.
  • Ескіз
    Документ
    О зависимости времени реакции водителя от изменения его функционального состояния
    (НТУ "ХПИ", 2012) Гюлев, Н. У.; Доля, В. К.
    Представлена математическая модель изменения времени реакции водителя в зависимости от изменения его функционального состояния после пребывания в транспортном заторе.
  • Ескіз
    Документ
    Модель изменения функционального состояния водителя-флегматика в транспортном заторе
    (НТУ "ХПИ", 2012) Гюлев, Н. У.; Доля, В. К.
    Исследовано влияние различных факторов на функциональное состояние водителя-флегматика. Представлена математическая модель влияния транспортного затора на функциональное состояние водителя-флегматика.