Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз методів просування іміджу бренду
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    У статті розглядаються питання пов’язані з перспективами використання інтернет-брендингу, як одного з напрямів маркетингових комунікацій. Досліджується та ідентифікується поняття брендингу, його різновидів. Особлива увага приділяється розгляду поняття ко-брендингу. Описуються особливості застосування антибрендингу та надаються приклади його використання. Наголошується на необхідності розкрутки бренду з використанням можливостей Інтернет.
  • Ескіз
    Публікація
    Системний підхід до визначення складових стратегічного контролінгу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    У статті досліджуються питання, пов’язані з використанням інструментів стратегічного контролінгу на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Розглядається відмінність між стратегічним та оперативним контролінгом. Проводиться аналіз типів стратегічних рішень в залежності від масштабів змін, які відбуваються на підприємстві. Аналізуються управлінські рішення з точки зору семи блоків, кожен з яких досліджується за стратегічними цілями та показниками ефективності у системі контролінгу. Надаються рекомендації щодо заходів по досягненню стратегічних цілей в кожному блоці окремо.
  • Ескіз
    Публікація
    Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Грипась, А. О.
    У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.