Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Логістичні принципи організації місцевої роботи на станції
    (НТУ "ХПІ", 2008) Сіконенко, Г. М.; Марченко, Т. Ю.
    Розглянуто основні принципи функціонування логістичних транспортно-технологічних систем доставки вантажів. Наведені умови, що характеризують рівень якості обслуговування споживачів. Запропоновано при визначені критеріїв обслуговування, що є комплексним показником, враховувати ціну обслуговування і здатність логістичної системи забезпечити доставку необхідного споживачу товару у встановлений термін і місце.
  • Ескіз
    Документ
    Раціоналізація місцевої роботи станції на основі принципів логістики
    (НТУ "ХПІ", 2010) Сіконенко, Г. М.; Мозговий, С. О.
    Удосконалення технології взаємодії станції та під’їзних колій можливо при диференційованому підході до кожного вантажовідправника та вантажоодержувача. Тому при визначенні порядку обслуговування клієнтів пропонується враховувати: кількість вагонів різних типів, що прибувають чи відправляються, обсяги навантаження та вивантаження на окремих під’їзних коліях, нерівномірність надходження місцевих вагонопотоків на станцію та інші чинники. Оскільки сортувальна станція у взаємодії з поїзними коліями являє собою нечітку систему, то при формалізації задачі пропонується використовувати генетичні алгоритми.
  • Ескіз
    Документ
    Вирішення задачі підвищення транзитності вагонопотоків шляхом уніфікації вагових норм поїздів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Сіконенко, Г. М.; Нікіфорова, Н. О.
    Показано, що підвищення транзитності вагонопотоків позитивно впливає на роботу всіх підрозділів транспортної системи. Досягти покращення експлуатаційних показників при пропуску транзитного вагонопотоку можливе за умови уніфікації вагових норм поїздів. Запропонована модель підвищення ефективності пропуску вагонопотоку через технічну станцію при уніфікації вагової норми.
  • Ескіз
    Документ
    Раціоналізація поїздоутворення на полігоні при застосуванні метаевристичних методів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сіконенко, Г. М.; Гаєнко, К. К.
    Для раціоналізації планування поїздоутворення запропоновано застосування метаевристичних методів, а саме методу заборони. Використання даного методу дозволяє отримати не тільки оптимальне рішення локальної задачі, а і рішення близьке до оптимального, що є дуже важливим при організації та пропуску вагонопотоків.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення технології перевезення вантажів з використанням вагонів власності інших держав
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сіконенко, Г. М.; Моніч, А. А.
    Виділенні основні питання використання вантажних вагонів різної форми власності на залізницях України. Наведений кількісний аналіз власного та інвентарного парку вагонів в Україні. Визначена організаційно–технологічна модель використання вантажних вагонів власності інших держав на території України