Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Project team management model under risk conditions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Rohovyi, Mykyta Antonovych; Grinchenko, Marina Anatoliyvna
    The paper examines the state of the problem of the influence of risks on the project team's work process. The processes of the team's work during the implementation of the project sprint are defined. The authors identified risk factors that affect the effectiveness of the project team. An analysis of modern approaches was carried out and three directions were identified, which represent the research of project team management processes under conditions of risk. A comprehensive reference model of project team management under risk conditions is proposed in the form of a framework. It reflects the interrelationship of four models: the project team behavior model, the model for assessing the quality of the formation of sprint tasks, the model for determining the distribution of tasks in the project team, and the model for the formation of recommendations. The project team evaluates the text description of the task, obtained from the information system, using the sprint task formation quality assessment model. Natural language processing methods are used to create a model for evaluating the quality of forming sprint tasks, which combine the method of processing text information and the method of learning based on precedents, which allows taking into account the previous experience of the team and its behavior. The project team behavior model allows taking into account the risks of irrational work organization during the sprint. The behavior of the project team is analyzed using Process Mining methods. The case representation model allows the project team to store and reuse knowledge and experience based on simulation modeling and reinforcement learning approaches. It allows the team to determine and evaluate possible options for the distribution of tasks and resources in the team in accordance with the reduction of possible risks. The central element of the proposed framework is the model of recommendations used in decision-making. It provides the project team with the necessary information for effective decision-making in terms of risks in project management. The proposed framework provides an opportunity to reduce the impact of the risks of non-fulfillment of project tasks during the sprint. Further studies of the task of managing the project team under conditions of risk should be directed to the development of specified models of the proposed framework.
  • Ескіз
    Документ
    Конфлікти в управлінні проєктами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Показано, що у разі виконання людьми спільної діяльності, в тому числі і в практиці використання технології управління проєктами, між виконавцями та різними групами виконавців можуть виникати конфлікти. Вони звичайно зумовлені відмінністю цілей і мотивів, прагнень та інтересів людей та їхніх психологічних характеристик. Конфлікти є небажаними явищами, оскільки вони істотно ускладнюють взаємодію та взаємовідносини між виконавцями й відповідно заважають отримувати бажані чи очікувані результати спільної діяльності з виконання проєктних завдань. Проаналізовано природу і можливі причини конфлікту та його різновиди. Зокрема, визначено, що далеко не кожна відмінність викликає конфлікти. Їхніми джерелами постають здебільшого тільки ті ситуації, в яких зачіпаються матеріальні інтереси хоча б однієї із сторін, їхні гідність чи соціальний статус. Це свідчить про важливість урахування в практиці управління проєктами не тільки технологічних, але й психологічних аспектів діяльності. З’ясовано характер взаємовпливу рівня згуртованості, психологічної сумісності й корпоративної культури проєктної команди і впливу можливого конфлікту на неї та на взаємовідносини між членами команди проєкту. Показано, що імовірність виникнення конфлікту істотно зростає, коли у складі команди проєкту є так звані конфліктні особистості. Розкрито сенс і характер діяльності керівника проєкту, спрямованої на запобігання конфліктних ситуацій як прояву однієї з важливих його поведінкових компетенцій. Наведено приклади змісту й характеру моделі адекватної поведінки керівника в умовах конфлікту, а також поведінки, що вимагає корекції. У роботі розглянуто сутність конфліктологічної компетентності керівника проєкту, яка включає також знання і розуміння керівником його можливих хибних дій, здатних породжувати конфліктні ситуації та конфлікти. Розглянуто ефективні способи запобігання конфліктів та управління ними у разі їх виникнення.