Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Втілення принципів бізнес-етики в міжнародному туризмі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса Станіславівна
    В даний час індустрія туризму є однією з форм, що найбільш динамічно розвиваються в міжнародній торгівлі послугами. Значення туризму світі постійно зростає, що пов'язане з зростанням впливом туризму на економіку окремої держави. Туризм є не тільки популярним видом відпочинку, а й сферою світової економіки, що активно розвивається, охоплюючи соціальне життя, громадськість і бізнес. Етичні аспекти грають одну з ключових ролей у підвищенні ефективності міжнародного туристичного бізнесу. Від дотримання норм етики залежить ділова репутація туристичної організації, характер її взаємин із партнерами, і навіть розвиток міжкультурних зв'язків. Оскільки створення та реалізація туристичного продукту передбачає наявність взаємодій всіх учасників процесу організації міжнародного туризму, то доцільно розробити узагальнені рекомендації щодо регулювання роботи учасників процесу в організації розвитку міжнародного туризму. У статті проаналізовано проблему використання етичних норм та правил у веденні міжнародного бізнесу. Актуальність теми статті зумовлена тим, що розвиток міжнародного туризму не може не викликати інтересу, тим більше що подорожі займають значне місце у житті людей та міжнародних відносинах. Метою статті є формулювання узагальнених рекомендацій щодо використання принципів бізнес-етики у підвищенні ефективності розвитку міжнародного туризму. У статті представлено огляд поняття етики у фундаментальному вигляді та у практичному розрізі ділових відносин у міжнародному туризмі.