Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності використання змішаної системи технічного обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Рікунов, Олег Миколайович; Кужелович, Віктор Іванович
    В статті аргументована актуальність визначення показника ефективності використання змішаної системи технічного обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту. Аналіз існуючих стратегій технічного обслуговування і ремонту показав, що кожна з них має свої переваги і недоліки. Поєднання переваг кожної зі стратегій і виключення недоліків приведуть до створення змішаної системи технічного обслуговування та ремонту. яка дозволить підвищити готовність дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, коефіцієнт технічної готовності і коефіцієнт технічного використання, якість експлуатації, знизити витрати на обслуговування і ремонт при заданому рівні надійності техніки.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення аналітичної системи управлінського обліку автотранспортного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Вербицька, Вікторія Іванівна
    У статті визначена специфічність управлінського обліку на підприємствах автомобільного транспорту та обґрунтовано необхідність створення системи її аналізу. Наголошено на необхідності сприяння організації інформаційних потоків в організаціях вирішенню найбільш актуальних для конкретної організації та визначених керівництвом пріоритетних завдань. Для обліку цих та інших обставин необхідно створення аналітичної системи управлінського обліку в організації. Обґрунтована роль якості автотранспортних послуг в сучасних умовах конкурентної боротьби, яка, в свою чергу, залежить від якості виконання попередніх етапів її життєвого циклу. Наголошено на необхідності якнайскорішого коригування параметрів якості, що закладаються в послугу, для оптимального витрачання всіх видів наявних у автотранспортного підприємства видів ресурсів. З’ясовані складові ефективного функціонування організацій і наголошено на необхідності використання інформаційних технологій для зниження трудомісткості обліково-аналітичних процедур і прийняття ефективних управлінських рішень, найбільш адекватних ситуаціям, що склалися. Встановлено, що для ефективного функціонування побудованої аналітичної системи необхідно чітке розподілення відповідальності та повноважень учасників облікового процесу. Виявлено, що для досягнення мети (тобто ефективного результату планування) комплекс внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на здійснення транспортного процесу, повинні ранжуватись за ступенем суттєвості та значущості. Доведено, що аналітичні процедури підвищують значення і роль управлінського обліку в діяльності підприємств взагалі і автотранспортних підприємств зокрема. В межах здійснення розвитку автотранспортних організацій за принципом безперервного поліпшення діяльності запропоновано ряд методів управління обліково-аналітичними системами. Для ефективного здійснення запропонованих методів рекомендовано алгоритм дій.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив кута установки датчиків прискорень на точність вимірювання параметрів руху автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2010) Подрігало, М. А.; Коробко, А. І.
    Предложены аналитические зависимости для определения погрешности измерения параметров движения автомобиля при динамических испытаниях с использованием датчиков ускорений.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення безпеки дорожнього руху в аграрному секторі
    (НТУ "ХПІ", 2010) Гецович, Є. М.; Шелудченко, В. В.; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Приведены и проанализированы результаты моделирования торможения автомобиля с АБС (широтно-имульсная модуляция) на участках дороги различной кривизны при постоянных и переменных значениях коэффициентов чувствительности и пробного воздействия.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив природно-кліматичних умов на екобезпеку транспортного комплексу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Внукова, Н. В.
    Розглянуті природно-кліматичні фактори та їх вплив на розповсюдження забруднюючих речовин від дії автомобільного транспорту.
  • Ескіз
    Документ
    Побудова моделі функціонування логістичного ланцюга з доставки швидкопсувних вантажів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Федорова, Т. Ф.
    Проаналізовані моделі визначення економічних показників функціонування логістичних ланцюгів з доставки швидкопсувних вантажів автомобільним транспортом. Виявлені позитивні сторони існуючих моделей та іх недоліки. Запропонована модель, яка базується на методології проектного аналізу та враховує втрату вантажем його споживчих властивостей з плином часу. Ключові слова: модель, доставка, швидкопсувні вантажі.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення організації пасажирських перевезень в умовах конкуренції
    (НТУ "ХПІ", 2012) Нечитайленко, А. С.; Шевченко, О. В.
    Дана стаття присвячується підвищенню конкурентоспроможності залізничного транспорту України відносно повітряного та автомобільного транспорту. За умови підтримки та покращення нової цінової та сервісної політики на залізничному транспорту і надалі буде конкурентоспроможність на високому рівні.