Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка заходів підприємств автотранспорту по підвищенню безпеки руху на дорогах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степанов, Олексій Вікторович; Волобуєва, Тетяна Вячеславівна; Сирота, В'ячеслав Михайлович; Мастепан, Сергій Миколайович; Мастепан, Микола АнтоновичАвтотранспортне підприємство повинно постійно приділяти увагу підвищенню безпеки руху на дорогах і в містах. Вплив професійної майстерності водіїв на якість та ефективність експлуатації транспортних засобів під час перевезень проявляється через показники безпеки руху, якість перевезень, економічність режимів руху. Ефективність роботи водія залежить від його тренованості, підготовки та працездатності. При проведенні досліджень з організації транспортних процесів і забезпечення безпеки руху підприємство повинно дотримуватись таких положень організації дорожнього руху: оцінка можливості використання водіїв на окремих видах транспорту; проведення занять з підвищення кваліфікації водіїв, правил безпеки дорожнього руху; організація системи забезпечення працездатності водіїв; проведення занять з поширення досвіду. На підприємстві розроблено систему заходів щодо зниження ризику виникнення, попередження дорожньо-транспортних подій та впливу на фактори найбільшого ризику виникнення аварій.Документ Основні шляхи підвищення ефективності роботи підприємства автомобільного транспорту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Макаров, Володимир Андрійович; Мастепан, Сергій Миколайович; Макарова, Тамара Володимирівна; Мастепан, Микола Антонович; Виноградов, Микола СеменовичРозроблено механізм дослідження та врахування умов функціонування системи "Водій – Автомобіль – Дорога – Середовище" і її складових. Створено алгоритм визначення впливу факторів дорожньо-транспортної системи на ефективність транспортного процесу, рівень небезпек дорожнього руху та їх усунення. Представлено рекомендації по розробці і впровадженню заходів по покращенню процесу виробництва транспортних послуг і підготовці водіїв до виконання процесу перевезень та розроблено методику оцінки їх ефективності.Документ Логістичні принципи організації місцевої роботи на станції(НТУ "ХПІ", 2008) Сіконенко, Г. М.; Марченко, Т. Ю.Розглянуто основні принципи функціонування логістичних транспортно-технологічних систем доставки вантажів. Наведені умови, що характеризують рівень якості обслуговування споживачів. Запропоновано при визначені критеріїв обслуговування, що є комплексним показником, враховувати ціну обслуговування і здатність логістичної системи забезпечити доставку необхідного споживачу товару у встановлений термін і місце.Документ Сучасний стан та характеристика автомобілебудування як галузі промислового виробництва країни(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.У роботі визначене місце автомобілебудування в економіці України: частка галузі в промисловому виробництві, у створенні національного внутрішнього валового продукту й т.д. Також у роботі наведена характеристика основних виробників легкових автомобілів України, обсяги їхнього виробництва, частка ринку кожного підприємства, проаналізована динаміка зміни обсягів виробництва, причини змін.Документ Визначальний параметр стану гідрооб'ємного рульового керування трактора(НТУ "ХПІ", 2015) Лебедєв, С. А.; Шеїн, В. С.; Артьомов, М. П.; Колєснік, І. В.Систематизовані несправності і відмови гідрооб'ємного рульового керування трактора. Аналізуються несправності і відмови гідрооб'ємного рульового керування тракторів за результатами аналізу їх працездатності. Обґрунтовується методологія оцінки найбільш значимого (визначального) параметра стану гідрооб'ємного рульового керування. Доказано, що зниження тиску рідини нижче ТУ є визначальним параметром стану гідроприводу рульового керування. Оцінюються гранично допустимі значення визначального параметра стану.Документ Задача оптимального розміщення об’єктів інфраструктури автомобільних доріг загального користування(НТУ "ХПІ", 2014) Бірюков, Д. С.; Заславська, О. В.В роботі розглядається формальна постановка задачі дискретної оптимізації спеціального виду, яка виникає при розміщенні об’єктів інфраструктури автомобільних доріг загального користування. Специфіка задачі та алгоритму її розв’язування пов’язана із властивостями цільової функції, наявністю булевих та цілочисельних змінних, нелінійних функцій в обмеженнях та інтервальних обмежень на значення цілочисельних змінних. Запропонована загальна схема декомпозиційного алгоритму розв’язування задачі.Документ Аналіз методів оцінки ризиків дорожньо-транспортних пригод(НТУ "ХПІ", 2013) Рябушенко, О. В.У статті визначені та систематизовані існуючі методи розрахунку ризиків, проаналізована можливість їх використання для оцінки рівня безпеки дорожнього рухуДокумент Формування параметру безпечного управління поїзною роботою на залізничній станції(НТУ "ХПІ", 2013) Лаврухін, О. В.Визначено основні критерії, які впливають на безпеку руху та сформовано параметр безпечного управління поїзною роботою на залізничних станціях.