Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація The economical advantages and disadvantages of urban passenger transport modes according to the purposes of urban passenger logistics(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Zhang, Min; Gorovyi, Dmytro AnatoliiovychUrbanization and the significant growth of cities, due to the large processes of migration of rural residents to cities, passenger logistics became a separate problem of the 20th, and now the 21st century, especially urgent for the People's Republic of China. This led to the fact that the issues of urban passenger logistics became relevant. A distinctive feature of the human resources (passenger) logistics, in contrast to traditional transport logistics, is the quality of delivery or transportation. Therefore, the choice of the cheapest mode of transport (if there are no talks about perishable or fragile resources), the fastest delivery method, the optimal route, etc. plays an important role in ordinary transport logistics. Other goals play an important role in the transportation of people: comfort, small overload, convenient schedule, availability of accumulation points (stations, platforms, platforms, etc.), and especially – a choice of a transport mode vehicle and its suitability for transporting people. The aim of the article is to find out the economic advantages and disadvantages of all possible modes of urban passenger transport according to the purposes of urban passenger logistics. Many scientists discovered the problem of urban public transport mode choice, but it is still not have an optimal decision, as the aim of their study were connected technical side of urban transport or the management of existing transport modes, fuel alternative decisions, the possibility of traffic congestion reduction, etc. It the article it was shown that according to comparison on ecological and construction and operating cost criteria the best modes of passenger urban transport for ordinary landscape city are trolleybus and electric bus, as the most balanced modes. The most popular existing modes as bus and subway have lacks: a bus has a lack of environmental friendliness, and a subway has high cost on construction and operation. After choosing the best urban mode of passenger transport for the city two other main issues of organizing urban logistics are left. The choice of the method of accounting and control of travel and the choice of a fare rating system will be investigated in the next articles.Документ Нормативно-правове забезпечення діяльності у сфері транспорту(НТУ "ХПІ", 2019) Смачило, Валентина ВолодимирівнаЕкономічна категорія "підприємство транспорту" є загальновживаним в економічному науковому та практичному обігу. Але, в той же час, її розуміння в правовому полі, яке визначає основи господарської діяльності в сфері транспорту, не є досить чітким. Вказане породжує проблему ідентифікації та віднесення до тієї чи іншої категорії суб'єктів господарювання транспортної галузі. Нормативно -правове забезпечення діяльності транспорту України базується на сукупності загальних законів та кодексів, які регулюють господарську діяльність будь-яких сфер національної економіки країни, а також на спеціальних нормативно-правових актах, які враховують специфіку транспортної сфери. Незважаючи на широке правове поле забезпечення діяльності транспорту, сучасні трансформації та виклики, що стоять перед галуззю, вимагають вирішення певних неузгодженостей задля коректного сприйняття понятійно-категоріального апарату, що формується в правовому полі, та його розвитку у відповідності з потребами часу. Метою дослідження є ідентифікація суб'єктів в сфері транспорту на основ і законодавчо-правового підходу. Рекомендовано ввести в нормативно-правове поле визначення транспортного підприємства (підприємства транспорту), яке б корелювало з його дефініцією в Господарському Кодексі України. Пропонуємо розкрити термін "транспортне підприємство" як самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення господарської діяльності в сфері транспорту, відповідно до Закону України "Про транспорт", в порядку, передбаченому Господарським Кодексом та іншими законами України. Чітке окреслення понятійно-категоріального апарату відносно сутності підприємств транспорту в законодавчому полі та його поєднання із класифікацією видів економічної діяльності дозволить в майбутньому коректно формувати сукупність для аналітичної вибірки та здійснювати подальшу класифікацію.Документ Аналіз показників якості функціонування системи «бонус-малус» на основі марківських моделей(НТУ "ХПІ", 2010) Любчик, Марія ЛеонідівнаВ статті розглядається задача аналізу системи «бонус-малус» в автомобільному страхуванні. З застосуванням негативної біноміальної моделі для розподілу числа страхових випадків проведене і досліджене моделювання зміни середнього рівня премій, величини нарахування в перший рік і еластичності системи «бонус-малус» для різних видів транспорту.Документ Аналіз стану пасажирських перевезень на залізницях України(НТУ "ХПІ", 2011) Берестова, Т. Т.; Красовська, Г. С.Проаналізовані основні показники перевезення пасажирів різними видами транспорту. Показане місце залізничного транспорту у загальній транспортній мережі. Намічені шляхи розвитку пасажирських перевезень саме залізничним транспортом.