Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Бізнес-комунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Новік, Ірина ОлексіївнаБізнес-комунікації є основою будь-якої економічної діяльності, але мають свою специфіку для кожної галузі сфери економіки. При цьому кожен туроператор створює власну унікальну систему бізнес-комунікацій, оформлену договорами і відображену в турпродукте. Якщо туроператор не створений, то і не існує його бізнес-комунікацій. Розглянуто особливості міжнародного туризму, проаналізовано сучасний стан та висвітлені основні питання розвитку бізнес-комунікацій і бізнес-культури у міжнародному туризмі як найбільш перспективного та пріоритетного виду туризму; запропонувати шляхи їхнього розвитку з метою перетворення ділового туризму у високоприбуткову галузь вітчизняної економіки. Таким чином, бізнес-культура та правила поведінки в комунікаційному процесі відіграють одну з ключових ролей ефективності ведення туристського міжнародного бізнесу, тому що від цього залежить ефективність переговорів, ділова репутація туристської організації, взаємодія з партнерами, відносини з клієнтами, а також розвиток міжкультурних зав’язків. Проаналізовано міжнародні туристичні прибуття та доходи від міжнародного туризму, таким чином ділова людина, особливо іноземний бізнесмен, хотіла б поселитися в Україні не просто в першокласному готелі, а у спеціалізованому бізнес-готелі, обов’язковою складовою якого є диверсифікований бізнес-центр, що має надавати безліч ділових послуг з обов’язковою розважальне-ознайомлювальною програмою. Запропоновано чинники, які спричинили бурхливий розвиток туризму за останні десятиліття, на основі яких розглянуто процес бізнес-комунікації та бізнес-культури у міжнародному туризмі. Для організаційних комунікацій найважливішим є вдосконалення інформаційного потоку, основні способи досягнення цього результату наведені у статті, сформульовані основні завдання менеджера підприємства міжнародного туризму по організації ефективних бізнес-комунікацій підприємництва. Комунікацію слід здійснювати з урахуванням здатності клієнта до сприйняття. Спілкування приносить найбільший результат, коли люди, яким адресовано повідомлення, докладають менше зусиль для його розуміння. Це залежить від таких факторів, як можливості, звички, здатність читати і рівень освіти, вік, соціальний статус.Документ Види і функції міжнародних економічних відносин та міжнародного підприємництва(НТУ "ХПІ", 2018) Пантелєєв, Михайло СергійовичПроведено аналіз сучасних видів і методів здійснення міжнародної економічної діяльності, що дозволить уточнити та поглибити сутність міжнародного підприємництва і скласти класифікацію функцій його здійснення. Розглянуто останні дослідження провідних науковців щодо визначення поняття міжнародного підприємництва, запропоновано визначення міжнародного підприємництва, як сукупність певних угод, за допомогою яких переміщують товари, послуги та ресурси через державні кордони на міжнародному рівні. Встановлено, що кожне міжнародне підприємство, яке приймає участь у міжнародній підприємницький діяльності, відноситься до певної правової форми і діє відповідно до норм цивільного і торгового права своєї держави.Документ Ціна як фактор конкурентноздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів(НТУ "ХПІ", 2009) Сафонова, В. Є.Стаття присвячена дослідженню ціни як фактору конкурентоздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів. Здійснена оцінка конкурентноздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів та визначений комплекс цілей маркетингу платних освітніх послуг вищого учбового закладу.Документ Формування цільової функції розвитку регіону(НТУ "ХПІ", 2010) Гаврісюк, Я. П.Проведена формалізація складових використання ресурсного потенціалу економічного розвитку регіону.Документ Формування комплексного підходу щодо підвищення прибутковості діяльності торгового підприємства в умовах дестабілізації економічної системи(НТУ "ХПІ", 2015) Головань, Д. В.Розроблено системний підхід щодо підвищення прибутковості торгового підприємства у період дестабілізації економічної системи країни, складовими елементами якого є: об’єкт, суб’єкт, методичні прийоми та інформаційні джерела. Значна увага приділена вибору сфери діяльності торгового підприємства з використанням економіко-математичного моделювання. Знайшли наукове обґрунтування рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності, каналів збуту, кадрової політики, оптимізації витрат.Документ Ідентифікація валової торгової націнки як невід'ємної складової валового внутрішнього продукту в системі бухгалтерського обліку(НТУ "ХПІ", 2014) Болух, А. А.В статті розглянуто методологію визначення показника валового внутрішнього продукту, визначено переваги та недоліки методик визначення валового внутрішнього продукту. Запропоновано виділяти валову торгову націнку в системі агрегованих показників системи національних рахунків. Наявність повної та достовірної інформації про функціонування усіх суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб) дає змогу більш точно визначити показник ВВП. Показник валової доданої вартості відображає ефективність функціонування суб'єктів господарювання країни, тих хто створює реальний продукт. Валова торгова націнка характеризує діяльність підприємств та організацій, які не створюють нового продукту, проте продають товари та послуги за більшою ціною. Комплексний аналіз показника валового внутрішнього продукту за двома основними складовими – ВДВ та ВТН – дозволяє оцінити продуктивність функціонування економіки країни в цілому та спрогнозувати її динаміку у перспективі.Документ Виробничий ризик як складова сучасного підприємництва(НТУ "ХПІ", 2011) Пожуєва, Т. О.Виробничий ризик як складова сучасного підприємництва. В статті розглянуто основні причини, види та джерела виникнення виробничого ризику, підходи до встановлення та оцінки виробничого ризику