Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розробка імітаційної моделі вантажного вагона з метою отримання оцінки динамічних показників
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шовкун, Вадим Олександрович
    Розглянуто результати моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла використовуючи комплекс "UM Универсальный механизм". Розроблена в "UM" імітаційна модель "вагон-залізнична колія" включає в себе кузов напіввагону з можливістю імітувати різну ступінь завантаженості. Отримані реалізації для коефіцієнтів вертикальної та горизонтальної динаміки в діапазоні швидкостей руху від 4+0 до 120 км/год як на прямих, так і в кривих дільницях колії. Доведено, що результати моделювання підпорядковуються нормальному закону розподілення. Визначені основні параметри, що характеризують ці процеси в залежності від швидкості та режиму руху.
  • Ескіз
    Документ
    До умови ортогональності форм коливань механічної системи "підресорена маса вагона-колесо-рейка"
    (НТУ "ХПІ", 2010) Шпачук, В. П.; Нікітіна, Г. О.
    Досліджено динамічну ударну взаємодію контактуючої пари "вагон-колесо-рейка" з урахуванням конструктивної швидкості руху і завантаження вагона, а також геометричних параметрів стику шляху. Розв’язано задачу визначення умов ортогональності форм коливань з метою отримання невідомих констант загального рішення рівнянь руху механічної дискретно-континуальної системи.
  • Ескіз
    Документ
    Внесок професора Г. Я. Андрєєва в розвиток технології складально-розбиральних процесів із застосуванням індукційного нагріву у 50-х–70-х рр. ХХ ст.
    (НТУ "ХПІ", 2013) Шелкунова, Н. Л.
    У статті розкрито науковий доробок професора Г. Я. Андрєєва в розвиток технології складально-розбиральних процесів у з’єднаннях із натягом. З’ясовано та висвітлено невідомі факти його наукової та трудової діяльності.