Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2009) Волікова, Марія Василівна; Данько, Тарас Володимирович
    В роботі представлені методі оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства, запропоновані вітчизняними вченими. Приведені існуючі класифікації методів оцінки ефективності маркетингової діяльності, виділені їх недоліки та запропонована класифікація, яка ґрунтується на досвіді вітчизняних підходів до цього питання.
  • Ескіз
    Документ
    Виявлення уподобань покупців на ринку нерухомості міста Харкова, спираючись на аналіз реальних продажів за 3 роки (період з березня 2013 по травень 2016 року)
    (НТУ"ХПІ", 2016) Корецька, Оксана Валеріївна; Кулик, Анна Миколаївна
    Стаття присвячена виявленню уподобань покупців на ринку нерухомості міста Харкова. Для проведення аналізу застосовано статистичну програму Salford Predictive Modeler, що дозволяє виявити та сформувати тенденції уподобань покупців при виборі об’єктів для покупки на ринку нерухомості.
  • Ескіз
    Документ
    Кондитерська галузь України. Напрямки підвищення її конкурентоспроможності
    (НТУ"ХПІ", 2016) Горбунов, Микола Петрович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Бурава, Сергій
    У статті надано аналіз сучасного стану ринку кондитерської галузі, зроблено аналіз факторів, які вплинули на його загальне погіршання, з’ясовано зовнішні чинники впливу на конкурентоспроможність підприємств та продукції кондитерської галузі, запропоновано заходи з підвищення їх конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Передумови виникнення рекрутингу як інструменту з підбору персоналу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Жиляєва, І. Ю.
    Зростання ваги людського чинника призвело до виникнення потреби у різнобічній якісній та кількісній оцінці якостей претендента. Тому класичний підбір персоналу відходить на другий план, а новітні технології витісняють попередні. Рекрутингові послуги отримують все більше розповсюдження та оволодівають новими сегментами українського ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Організація фінансової безпеки суб’єктів підприємництва на засадах SADT
    (НТУ "ХПІ", 2011) Миколайчук, А. Б.
    Розкрито сутність поняття фінансової безпеки суб’єктів підприємництва як економічної категорії. Визначені основні фінансові інтереси суб’єкта підприємництва та фінансові завдання для їх досягнення. Розглянуто організацію фінансової безпеки на засадах методології SADT.
  • Ескіз
    Документ
    Суть та зміст конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Голубко, Є. В.
    В статті розглянуто сутність та зміст поняття конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано економічні погляди щодо конкурентних переваг. Узагальнено чинники формування конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методики оцінювання технологічного оновлення на машинобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2011) Антоненко, Марина Анатоліївна
    В статті пропонується використання моделі мережі комплексного оцінювання для оцінки проектів технологічного оновлення машинобудівного підприємства. Розроблений набір показників, які характеризують проект за чотирьма основними аспектами діяльності згідно Збалансованої системи показників. Запропоновані послідовні етапи для застосування моделі на підприємстві.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження проблеми сучасних форм і систем підвищення кваліфікації робітничих кадрів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ісаєва, І. Г.; Літвиненко, Марія Владиславна
    Проведено аналіз проблемних ситуацій, що стосуються підвищення кваліфікації, зроблено висновок про загальну ефективність тренінгів персоналу. Показана необхідність розробки програми роз’яснень з питань мотивації підвищення кваліфікації. Отримані у роботі результати мають практичне значення в конкурентній боротьбі підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим Дорофійович
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Гриненко, О. М.; Пічугіна, Тетяна Сергіївна
    В статті розглянуто методологічні підходи до формування одного з основних понять маркетингу – маркетингової стратегії. Проаналізовано існуючі визначення поняття відомими зарубіжними та вітчизняними науковцями. Подано власне визначення поняття «маркетингова стратегія» та обґрунтовано її місце в діяльності підприємства