Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Структура та фактори формування внутрішнього іміджу організації
    (НТУ "ХПІ", 2010) Дуднєва, Ю. Е.
    В статті розглянуто основні компоненти внутрішнього іміджу організації, сучасні підходи до їх визначення та фактори, що впливають на формування бажаного внутрішнього іміджу організації.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру
    (НТУ "ХПІ", 2013) Шилкіна, К. О.
    В статті розглянуто поняття соціально-орієнтованого маркетингу як засобу впливу на громадянську думку та висвітлено найбільш поширені напрямки його впровадження. Описана концепція соціально-етичного маркетингу та наведено переваги від його впровадження. Розкрито напрямки реалізації заходів соціально-орієнтованого маркетингу на підприємствах туристичного бізнесу та представлено механізм реалізації засад соціально-орієнтованого маркетингу у контексті діяльності туристичного кластеру.
  • Ескіз
    Документ
    Ділова репутація: сутність, складові та її вплив на фінансовий розвиток фірми
    (НТУ "ХПІ", 2013) Остапенко, А. С.; Головченко, Т. М.
    In article investigates the nature and main components of business reputation (image, goodwill, financial stability, organizational culture, reputation manager, quality products and services). The basic approaches to assessing the reputation of the company. The effect of reputation on the development of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Імідж керівника як управлінська та соціально-психологічна категорія
    (НТУ "ХПІ", 2012) Дуднєва, Ю. Е.; Кір'ян, О. І.
    В статті розглянуті особливості іміджу керівника як управлінської та соціально-психологічної категорії, функції іміджу, стадії процесу формування іміджу керівника.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крисенко, А. В.; Іваницький, Вадим Дорофійович
    В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства