Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Distance learning peculiarities at colleges in Ukraine(НТУ "ХПІ", 2019) Zotyeva, Galyna; Vyrsta, YaroslasvThe problem of distance learning implementation at colleges in Ukraine is considered. The relevance of the article is in the need of distance learning and use of the opportunities offered by that means of teaching. Distance learning main aspects, which create the necessary background for scientific achievements are systematized and analyzed in the article. Conceptual ideas of distance education in colleges and further perspectives for the development information and communication technologies in the distance education are investigated. The basis of the diagnosis and monitoring of the quality of education are curricula, programs, the content of which is set out by academic disciplines. The system of management of students in the conditions of distance learning implements the laws underlying the organization of the educational process.Документ European distance learning experience at higher educational institutions in ukraine(НТУ "ХПИ", 2018) Rozhenko, Inessa Vitalievna; Aheicheva, Oleksandra Oleksandrivna; Derkunska, Zhanna Viktorivna; Pshychkina, Natalia GeorgievnaThe problem of European distance learning experience implementation at higher educational institutions of Ukraine is considered. The relevance of the article due to the need of implementation of distance learning and use of the opportunities offered by on-line learning. Existing practices and methods of ensuring the quality of distance learning, which create the necessary foundation for scientific achievements are systematized and analyzed in the article. The study of conceptual ideas of distance education in the European Higher Education Area, the definition of further perspectives for the development of domestic practices in the implementation of information and communication technologies in the distance education is investigated. The comparative analysis is based on sources of information collected and analyzed using European countries standards for monitoring colleges and universities.Документ Intellectual property protection in distance education system(НТУ "ХПИ", 2018) Bukhkalo, S. I.; Ageicheva, Anna; Komarova, Oleksandra; Babash, LarysaMain aspects of intellectual property protection in the implementation of distance learning are studied. The relevance based on the need of implementation distance learning and the use of the opportunities offered by e-learning. The problem of the protection intellectual property in distance education. It is determined that technical means should provide a program of students' work on the content of the educational material (program of its learning process), a combination of training and education functions, strengthening the control and self-control of the process and its results of the process of learning knowledge, assistance in implementing the ideas of differential and problem learning.Документ Модель устойчивой детерминированной системы дистанционного образования(НТУ "ХПІ", 2016) Мурадова, Вюсаля Худаширин кызыАнализируется дистанционное образование и выполнена разработка модели, для использования ее в качестве теоретической основы для разработки информационного обеспечения управления процессом дистанционного обучения. Проведен сравнительный анализ видов моделирования и проанализирована методология построения моделей. Для достижения цели было использовано информационное и имитационное моделирование. Проведено историко-аналитическое исследование построения моделей дистанционного обучения. Построена информационная (информационно-ресурсная) модель дистанционного обучения.Документ Сучасні системи мобільної освіти та технічні засоби для них(НТУ "ХПІ", 2011) Мотін, М. М.; Петренко, Д. О.; Авер'янов, В. В.В статті сформульовані критерії для порівняння систем електронного та мобільного дистанційного навчання, виконано порівняльний аналіз по деяким із систем мобільної освіти. Розглянуто технічні засоби для систем мобільної освіти, висвітлено найбільш актуальні проблеми, що можуть виникнути при роботі з мобільними пристроями і запропоновано шляхи їх вирішення. Дана порівняльна характеристика комунікаційних технологій для систем мобільної освіти.Документ Досвід реформування дистанційного навчання Швеції у вищих навчальних закладах України(НТУ "ХПІ", 2015) Агейчева, А. О.Стаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження інформаційно-комунікаційні технологій у дистанційній освіті сучасної молоді. Проаналізовано особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показано важливість ролі електронного навчання для підвищення ефективності безперервної освіти. Обґрунтовано перспективність впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання.Документ Деякі особливості розвитку дистанційної освіти Швеції(НТУ "ХПІ", 2013) Агейчева, А. О.; Бухкало, Світлана ІванівнаУ статті досліджується досвід навчальних закладів Швеції, що впроваджують дистанційну освіту. Проаналізовано деякі особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показана важливість ролі електронного навчання для підвищення ефективності безперервної освіти. Обґрунтована перспективність впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання.