Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз впливу фізичних вправ на зменшення стресу у студентів в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Арабаджи, Анна Юріївна; Федорина, Тетяна ЄвгеніївнаПід час воєнного стану всі люди нашої країни знаходяться в умовах постійної психологічної напруги, яка негативно впливає на якість життя. У цей час дуже важливо підтримувати фізичну активність, яка сприяє зниженню в організмі людини рівня гормону стресу, а саме кортизолу. У дослідженні було проведено анкетування із застосуванням психологічного тестування та вимірювання фізіологічних параметрів студентів. За результатами дослідження можна зробити такі висновки: під час складних умов воєнного стану потребує уваги вирішення проблеми збереження здоров’я, заняття фізичними вправами є стимулятором життєдіяльності організму та важливим фактором зміцнення здоров’я людини.Документ Методичне забезпечення фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Церетелі, Вікторія Олександрівна; Зінченко, Ліна ВолодимирівнаУ статті розглянуто результати впровадження у навчальній процес розробленого методичного забезпечення для самостійних занять фізичним вихованням студентів 1-3 курсів навчання спеціальної медичної групи НТУ "ХПІ" під час дистанційного навчання. Для вирішення поставлених задач були використані методи педагогічного спостереження, опитування, аналіз літератури та узагальнення інформації, логічні та математико-статистичні методи. Протягом навчального року (2022-2023) студентами спеціальної медичної групи використано методичні вказівки і методичні рекомендації для практичних занять, виконано практичні завдання для отримання інформації щодо стану свого фізичного та психофізичного стану організму, за що отримано додаткові балі з дисципліни фізичне виховання.Документ Вплив самостійних занять фізичними вправами на фізичну підготовленість студентів НТУ "ХПІ" в умовах дистанційного навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Євтифієва, Ірина Ігорівна; Глядя, Сергій Олександрович; Євтифієв, Андрій Сергійович; Донець, Юрій ГеоргійовичУ статті розглянуто впровадження в спосіб життя студентів самостійних фізичних вправ та доцільність їх виконання в умовах дистанційного навчання. Розкрито значення різноманітних форм самостійних занять в період навчання у навчальному закладі та їх позитивний вплив на фізичну підготовленість студентів. Набуті висновки можуть бути успішно використані для удосконалення навчально-виховного процесу. Фізичне виховання в НТУ "ХПІ" розглядається як засіб соціального становлення майбутнього фахівця, як процес активного вдосконалення індивідуальних, особистих та професійних якостей студентів, їх фізичного самовдосконалення.Документ Оптимізація видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Колісниченко, Андрій ОлександровичРозглянуто актуальне питання щодо фізичного виховання студентської молоді України, обґрунтовано головні педагогічні завдання. Проведено чинний аналіз становища з фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти (ЗВО), вивчена вітчизняна наукова література, дослідження науковців та фахівців. Визначена мета дослідження та послідовно розглянуто аспекти покращення навчально-виховного процесу з фізичного виховання у контексті сучасного етапу реформування освіти в Україні. Вивчено існуючи методи навчання, їх зміст, тобто систему різних видів навчальної діяльності, мету їх застосування та взаємодію з засобами навчання. Запропоновано затребувані прийоми щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання на основі акмеологічного підходу провідним напрямом – мотивація до відвідування і успішності навчальних занять з фізичного виховання, досягнення студентами успіху у спортивній діяльності, отримання задоволення від результатів витраченого працею часу, покращенню фізичного стану, поліпшенню показників здоров’я. Наведено приклад організації навчального процесу з фізичного виховання в НТУ «ХПІ» з застосуванням багаторічного педагогічного досвіду, тренерської майстерності викладачів кафедри фізичного виховання. Перелічені спеціалізації з видів спор ту, які розвинені на кафедрі. Дана характеристика основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання: лекції, практичні заняття, контрольні випробування фізичної підготовленості, контрольні випробування зі спеціалізацій з виду спорту, комплексні змагання зі спеціалізацій з видів спорту, спортивно-масові заходи та інше. Детально розкрито зміст основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання та запропоновано щонайліпші варіанти рішення завдань з можливих умов, надані практичні рекомендації щодо їх впровадження в навчальний процес. Сформульовано тлумачення одного з прийомів «оптимізації». На основі проведеного дослідження зроблені провідні висновки, які розкривають умови впровадження прийомів щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів. Доцільність і необхідність проведеної роботи в цьому напрямі є безперечною для оптимальної, адекватної і раціональної побудови змісту навчального навантаження з фізичного виховання та його інспектування.Документ Формування духовно-моральних цінностей студентів на заняттях фізичного виховання(НТУ "ХПІ", 2017) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ статті висвітлюється проблеми духовності особистості, визначаються її теоретичні засади, аналізуються ключові поняття «духовно-моральні цінності», «педагогічні умови», визначено позитивний вплив занять фізичною культурою та спортом на формування особистості, презентуються результати експериментальної роботи щодо розробки педагогічних умов формування у студентів духовно-моральних цінностей на заняттях фізичним вихованням, визначені рівні та критерії сформованості духовно-моральних цінностей.Документ Роль і місце навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у формуванні ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я(НТУ "ХПІ", 2013) Зеленський, Р. М.У статті схарактеризовано дефініцію «здоров’я» як ціннісну категорію; визначено рівні цінності здоров’я; наголошено на декларованому характері цінності здоров’я в середовищі студентської молоді; вказано на можливості інтеріоризації цінності здоров’я в процесі вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у ВНЗ.Документ Плавание как способ активизации технического творчества студентов(НТУ "ХПИ", 2013) Бухкало, Светлана Ивановна; Ширяева, Светлана ВикторовнаВ статье рассмотрена возможность использования плавания с целью активизации технического творчества студентов при работе в комплексных инновационных проектах. Решение проблемы повышения качества преподавания за счет использования инновационных технологий дает комплексные результаты. Студенты, занимавшиеся по новой программе, продемонстрировали не только лучшие показатели в плавательной подготовленности, но и освоили более высокие показатели в обучении и усвоении знаний по техническим дисциплинам.