Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Економіка платформ як основа для розробки корпоративної бізнес-стратегії та особливості її реалізації в умовах цифрових трансформацій у бізнес-середовищі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Гришко, Наталя Євгеніївна; Бала, Володимир Володимирович; Яковенко, Ярослава Юріївна; Зуєв, Віктор ВікторовичУ статті досліджуються актуальні питання діджитал-трансформацій бізнесу у контексті Індустрії 4.0, яка охоплює цифровізацію в усіх сферах життя суспільства, інновації у продуктах та нових бізнес-моделях. Зокрема, виникла платформа як нова форма бізнесу, який будується на тому, що надає цифровий простір для постачальників, споживачів та інших груп зацікавлених сторін. У статті наголошується, що головна умова створення успішної платформи — це розробка механізму ефективної взаємодії. Саме це забезпечує якість та час функціонування платформи. Крім того, виокремлено стратегії залучення користувачів/споживачів у платформенний бізнес. Доведено, що, якщо дохід компанії не залежить від володіння чи управління фізичними активами, для масштабування відсутня потреба у значних інвестиціях. Наголошується на тому, що традиційні види бізнесу, які не трансформувалися достатньо, щоб створити платформи, можуть у майбутньому зіштовхнутися з тим, що конкуренція виникатиме у невзаємопов’язаних областях, оскільки в екосистемі платформ ключову роль відіграють зв’язки всередині екосистеми. У рамках дослідження також стверджується, що у сучасних умовах ланцюжок поставок уже не є основним агрегатором бізнес-цінності, адже було започатковано тренд на її створення та поширення серед учасників платформи, оскільки більше не передбачається лінійний напрямок руху до кінцевого споживача, цінність переміщується одразу до клієнта та у реверсному напрямку, що зумовлює ключові відмінності роботи цифрових платформ. Наведено ключові відмінності роботи цифрових платформ, порівняно з лінійними бізнес-моделями.Публікація Бренд-менеджмент в стратегічному управлінні підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Мирошник, Тетяна ОлегівнаБрендинг є невід'ємною складовою маркетингової діяльності підприємства та може аналізуватись в різних аспектах. Бренд-менеджмент – це процес створення і управління брендом, який заснований головним чином на збуті товару. Основними складовими в даному процесі є ідеї бренду, аналіз ринку, розробка стратегії, організація рекламної компанії. Крім того, на сьогодні брендингова політика являється однією з елементів маркетингу, вона визначає позиції інших видів політики, оскільки на сьогодні роль бренду для підприємства являє собою визначальний фактор конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку. При формування бренду необхідно формувати проблеми, що стосуються потреб, пропозиції і попиту, так як вони в повній мірі відображають специфіку функціювання ринку продукції. Диференційовано процес управління брендом в блоки; запропоновані методи визначення вартості бренду підприємства. Передумови зміни бренд-менеджменту мають зв'язок з процесами та циклами, що відбуваються в економіці такі, як: глобалізація бізнесу, розвиток науково-технічного прогресу, зміни в зовнішньому середовищі та соціумі та навіть розширення меж ринкової діяльності, тому відображено порівняння динаміки бренд-менеджменту підприємств; проведено порівняння концепцій бренд-менеджменту. Процес стратегічного управління брендом важливий для створення і підтримки капіталу бренду. Розробка стратегії, яка успішно підтримує або поліпшує пізнаваність бренду, зміцнює асоціації бренду, підкреслює якість бренду і його використання, є частиною управління брендом. В сучасному світі «Бренд-лідерство» запропоновано як нова концепція у бренд-менеджменті. Таким чином для утримання конкурентної позиції кожен керівник повинен в першу чергу при розробці своєї стратегії враховувати цінність свого бренду та приділити увагу брендингу і найти ключові моменти для виграшної позиції.Документ Стратегічне планування діяльності підприємств молокопереробної галузі Ураїни та напрями їх стратегічного розвитку(НТУ "ХПІ", 2017) Ольхова, Анастасія АндріївнаУ статті проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку молокопереробної галузі в Україні, а також виявлені особливості діяльності українських молокопереробних підприємств. Запропоновано рекомендації щодо використання стратегічного планування з метою забезпечення виживання та довгострокового розвитку молокопереробних підприємств, та визначені можливі шляхи стратегічного розвитку підприємств галузі.Документ Сутність кадрового забезпечення підприємства в стратегічному аспекті(НТУ "ХПІ", 2017) Глухова, Світлана Вячеславівна; Легкобит, Кристина ВолодимирівнаУ статті досліджено економічну сутність кадрового забезпечення на основі систематизації наукових позицій вчених щодо даної проблематики. У результаті компаративного аналізу визначених підходів уточнено сутність поняття "кадрове забезпечення" підприємства та його економічний зміст. На основі аналізу виокремлених функціональних ознак кадрового забезпечення визначено його відповідність сучасним вимогам стратегічного розвитку підприємтва та зроблено відповідні висновки щодо функцій й ролі кадрового забезпечення.Документ Модель проактивного управління проектом стратегічного розвитку енергопостачальних компаній в турбулентному оточенні(НТУ "ХПІ", 2017) Домбровський, Михайло Збишекович; Саченко, Анатолій ОлексійовичПропонується методичний підхід розробки моделі проактивного управління проектом з оцінкою (прогнозом) відхилення фактичного результату від планового на кожному кроці управління. Відхилення фактичного результату виконання проекту від планового, що мають місце в управлінні проектом трансформації енергокомпанії, зокрема внаслідок дії умов невизначеності, зумовлюють прискорення виконання робіт проекту понад план. Виконання обсягу робіт, який перевищує план, призводить до перевитрат ресурсів і бюджету, порушуючи стійкість виконання проекту як системи. Графічна модель допомагає формувати "коридор" допустимих відхилень з врахуванням резерву ресурсів, при цьому виконання робіт проекту здійснюють згідно концепції витягування. Уточнення допустимої області відхилень дозволяє вдосконалювати модель проактивного управління проектом на кожному наступному кроці виконання. Якість управління проектом поліпшується шляхом зменшення часу на вироблення і прийняття рішень та підвищення стійкості і ефективності за рахунок суттєвого зменшення відхилень. Зроблено висновки про переваги оцінки балансу виконання робіт і ресурсів проекту з використанням моделі проактивного управління, яка дозволяє, порівнюючи варіанти динаміки стану виконання робіт, здійснювати пошук кращого рішення на наперед заданій множині допустимих.Документ Особливості сучасної економічної кризи та її вплив на стратегічний розвиток підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Винокурова, О. І.Досліджено сутність поняття кризи, її основні характеристики, ознаки та властивості. Визначено вплив сучасних криз на стратегічний розвиток підприємств. Запропоновано застосовувати апарат антикризового управління з метою попередження, подолання та ліквідації наслідків криз та кризових явищ на підприємстві. Обґрунтовано доцільність застосування адаптивного виду реструктуризації як ефективний засіб антикризових перетворень підприємств.Документ Підходи щодо формування та реалізації комплексної стратегії розвитку вітчизняних багатогалузевих підприємств АПК(НТУ "ХПІ", 2012) Муртазіна, Н. В.У статті розглянуто основні важелі, методи і підходи до процесу управління стратегічним розвитком організації, який розглядається через його стадії і базується на системно-комплексному підході з урахуванням факторів прямого та непрямого впливу, факторів організації і комунікації у загальній системі управлінського процесу.Документ Эмпирическое исследование интеллектуальной стоимости крупных украинских компаний и факторов ее роста(НТУ "ХПИ", 2012) Никитюк, О. Б.Представлены стратегические модели исследования, в основу которых заложены методики оценки стоимости нематериальных активов, разработанные консалтинговыми агентствами, специализирующимися на оценке интеллектуального капитала компаний-клиентов.Документ Проблемы стратегического развития предприятий в условиях переходной экономики(НТУ "ХПИ", 2013) Прокофьева, А. С.; Черепанова, Виктория АлександровнаРассмотрены методики разработки программы стратегического развития предприятия и возможности их практического применения на предприятиях Украины в условиях переходной экономики.Документ Формування стратегії розвитку підприємств хімічної промисловості(НТУ "ХПІ", 2013) Перерва, Петро ГригоровичВ статті розглянуто основні фактори, які можуть бути використано для формування стратегії розвитку підприємств хімічної промисловості. Визначено і обґрунтовано найбільш важливі напрямки функціонування підприємств хімічної промисловості.