Публікація:
Маркетингове дослідження міжнародного ринку об'єктів інтелектуальної власності

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

унікальна продукція, правовий захист, бренд, інвестиції, цільова аудиторія, комерціалізація

Бібліографічний опис

Маркетингове дослідження міжнародного ринку об'єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва [та ін.] // Методологія оцінки вартості майнових прав інтелектуальної власності та практичні аспекти її застосування : зб. наук. пр. 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Всеукраїнський семінар з проблем економіки інтелектуальної власності", 24 вересня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2020. – С. 140-145. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49734.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в