Публікація: Маркетингове дослідження міжнародного ринку об'єктів інтелектуальної власності
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
унікальна продукція, правовий захист, бренд, інвестиції, цільова аудиторія, комерціалізація
Бібліографічний опис
Маркетингове дослідження міжнародного ринку об'єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва [та ін.] // Методологія оцінки вартості майнових прав інтелектуальної власності та практичні аспекти її застосування : зб. наук. пр. 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Всеукраїнський семінар з проблем економіки інтелектуальної власності", 24 вересня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2020. – С. 140-145. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49734.