Публікація: Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Главчев Д. М. Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів [Електронний ресурс] / Д. М. Главчев, Ю. С. Шипуліна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 430-431
