Публікація:
Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Главчев Д. М. Маркетинг впливу як інструмент підвищення ефективності просування ІТ-продуктів [Електронний ресурс] / Д. М. Главчев, Ю. С. Шипуліна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 430-431

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в