Публікація:
Практичне значення теорії поведінки споживача

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова політика підприємства, рекламна політика, споживацький попит, доходи споживачів, ажіотажний попит, товари Веблена, товари Гіффена, ефект сноба

Бібліографічний опис

Митрофанова А. С. Практичне значення теорії поведінки споживача [Електронний ресурс] / А. С. Митрофанова // Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри : [матеріали] Всеукр. наук.-практ. конф. [студентів та аспірантів], 17-18 жовтня 2023 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.] ; відп. за вип. Н. М. Волоснікова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 194-196.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в