Публікація:
Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, О. К. Гринькова // Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 листопада 2022 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 135-138.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в