Публікація: Порівняльний аналіз біржового ринку торгівлі товарів компаній різних секторів як фактор розвитку роздрібної торгівлі та просування продукту
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Роздрібній торгівлі приділяється особлива увага в процесі становлення та розвитку економічних взаємовідносин між різними суб'єктами господарювання, тому доцільно вивчати динаміку акцій окремих торговельних компаній у розрізі різних галузей економіки. З цієї причини в роботі розглядаються вихідні дані для таких компаній, а також аналізується їх взаємна динаміка. Наведені графіки дозволяють зрозуміти хід дослідження та оцінити отримані результати.
Retail occupies special attention in the process of formation and evelopment of economic relationships between various business entities. For these purposes, it is advisable to study the dynamics of shares of individual trading companies in the context of various sectors of the economy. Based on this, the work examines the initial data for such companies, and also analyzes their mutual dynamics. The work presents a variety of graphs and diagrams that allow you to understand the progress of the study and evaluate the results obtained.
Retail occupies special attention in the process of formation and evelopment of economic relationships between various business entities. For these purposes, it is advisable to study the dynamics of shares of individual trading companies in the context of various sectors of the economy. Based on this, the work examines the initial data for such companies, and also analyzes their mutual dynamics. The work presents a variety of graphs and diagrams that allow you to understand the progress of the study and evaluate the results obtained.
Опис
Ключові слова
роздрібна торгівля, котирування, акції, динаміка, фондовий ринок
Бібліографічний опис
Сергієнко О. А. Порівняльний аналіз біржового ринку торгівлі товарів компаній різних секторів як фактор розвитку роздрібної торгівлі та просування продукту [Електронний ресурс] / Олена Сергієнко, Олександр Кизлюк, Анастасія Швець // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту = Strategic imperatives of modern management : зб. матеріалів 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 08 травня 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 190-192. – Отримано з: https://drive.google.com/file/d/1tATkwRXaZH3kYQoskPTwvmQ_tqgGXeV2/view, вільний (дата звернення 30.09.24).