Публікація:
Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств

dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївна
dc.contributor.authorСиднюк, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-12-01T19:53:49Z
dc.date.available2023-12-01T19:53:49Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractВисвітлено актуальність та значущість маркетингових комунікацій у сільському господарстві в контексті глобальних викликів. Підкреслено важливість врахування сезонності продукції, що вимагає стратегічного планування просування на ринок.Акцентовано на вплив погодних умов та регіональних особливостей на вирощувані культури, що зумовлює необхідність гнучкості маркетингових стратегій. Відмічено, що сільське господарство потребує підходу, який враховує різноманітність цільових аудиторій, їхніх потреб та інтересів. Показано необхідність стратегічної орієнтації фермерських господарств на управління ризиками, адаптацію під конкретний регіон та розвиток надійного бренду. Перелічено основні аспекти комунікацій для фермерських господарств. Наголошено на зростанні популярності бренду як інструменту довіри між виробниками та споживачами.
dc.description.abstractThe relevance and significance of marketing communications in agriculture in the context of global challenges is highlighted.The importance of taking into account the seasonality of products, which requires strategic planning of promotion to the market, is emphasized. Emphasis is placed on the influence of weather conditions and regional features on cultivated crops, which necessitates the flexibility of marketing strategies. It was noted that agriculture needs an approach that takes into account the diversity of target audiences, their needs and interests. The need for strategic orientation of farms on risk management, adaptation to a specific region and development of a reliable brand is shown. Outlines key aspects of farm communications, including the role of community programs. The growing popularity of the brand as a tool of trust between producers and consumers is emphasized. It was noted that modern marketing communications are becoming moreand more integrated and adapted to various groups of stakeholders.
dc.identifier.citationЧернобровкіна С. В. Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств / С. В. Чернобровкіна, Ю. В. Сидюк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – № 5. – С. 14-17.
dc.identifier.doidoi:10.20998/2519-4461.2023.5.14
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6309-6466
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71416
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectмаркетигові комунікації
dc.subjectсучасні інструменти маркетигових комунікацій
dc.subjectфермерські господарства
dc.subjectmarketing communications
dc.subjectfarms
dc.subjectmodern tools of marketing communications
dc.titleСучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств
dc.title.alternativeModern trends in marketing communications for farms
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPIi_2023_5_EN_Chernobrovkina_Suchasni_trendy.pdf
Розмір:
386.84 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: