Кафедра "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65016

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/marketing

Кафедр "Маркетинг" створена на основі кафедр "Економіка і маркетинг" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992) та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" (https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709) (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Маркетинг в НТУ "ХПІ" – це понад 25 років підготовки висококласних фахівців-маркетологів для усіх галузей економіки та сфер діяльності.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 13 кандидатів наук: 11 – економічних, 2 – технічних; 5 співробітників мають звання професора, 13 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 399
  • Документ
    Методичні вказівки до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Зовнішньоекономічна маркетингова діяльність"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Сучасні економічні умови характеризуються посиленням, розширенням та інтенсифікацією міжнародної співпраці, розвитком глобалізаційних процесів, активізацією міжнародної торгівлі. Результативність економічної діяльності суб'єктів господарювання на зовнішньому ринку залежить від якості та успішності їх маркетингової діяльності. Сьогодні фахівцям-маркетологам потрібні глибокі знання та розуміння сутності застосування маркетингових інструментів, що відповідають сучасним стандартам ведення міжнародного бізнесу. Дисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти із особливостями маркетингової діяльності на зовнішньому ринку. В ході вивчення дисципліни розглядаються особливості проведення аналізу маркетингового середовища та виявлення його впливу на зовнішньоекономічну діяльність підприємства, розкриваються теоретичні основи формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність; формуються практичні навички дослідження світових ринків, сегментації світових ринків та обґрунтування вибору стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки товарів і послуг. Для формування вмінь та навичок майбутніх фахівців з реклами одних теоретичних знань недостатньо. Основу майбутнього успіху у професійній сфері становлять практичні навички. Робота на практичних заняттях дозволить розширити і закріпити знання здобувачів про специфіку маркетингової діяльності на зовнішньому ринку, засвоїти відмітні риси налагодження маркетингової взаємодії, що властиві зарубіжним ринкам. Отримані навички мусять стати підґрунтям у професійному становленні маркетологів, менеджерів, майбутніх підприємців. Мета дисципліни: Ознайомити майбутніх фахівців із світовими теорією i практикою маркетингової діяльності, дати розуміння про особливості, сучасні методи i принципи здійснення маркетингової діяльності на зовнішньому ринку.
  • Документ
    Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Рекламний бізнес"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Реклама стала невід’ємною складовою сьогодення. Реламний ринок розширюється та розвивається. Це обумовлює потребу системного вивчення аспектів функціонування основних його суб'єктів — рекламних агентств. Вивчення дисципліни «Рекламний бізнес» спрямовано на ознайомлення здобувачів з принципами, функціональними задачами, практичними аспектами управління бізнесом у сфері реклами, а також вивчення технологій рекламної діяльності, створення рекламних креативів, налагодження ефективних рекламних кампаній. Для формування вмінь та навичок майбутніх фахівців з реклами одних теоретичних знань недостатньо. Основу майбутнього успіху у професійній сфері становлять практичні навички. Робота на практичних заняттях дозволить розширити і закріпити знання здобувачів про специфіку діяльності рекламних агентств, послуги, що ними надаються, основні підходи щодо налагодження комунікації та організації роботи з рекламодавцями. Розглядаються питання щодо ціноутворення у рекламній сфері, формування кадрового складу рекламного агентства, планування та ефективної організації його діяльності. Приділяється увага психологічним аспектам створення рекламного креативу та управління рекламними кампаніями. Отримані навички мусять стати підґрунтям у професійному становленні маркетологів, менеджерів, майбутніх підприємців. Мета дисципліни: Ознайомити майбутніх фахівців з принципами, функціональними задачами, практичними аспектами управління бізнесом у сфері реклами, а також вивчення технологій рекламної діяльності, створення рекламних креативів, налагодження ефективних рекламних кампаній.
  • Документ
    Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни "Рекламний бізнес"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Реклама є невід’ємною складовою життя сучасного суспільства. Вона міцно ввійшла у всі сфери життєдіяльності, не лише визначаючи економічну сферу життя суспільства, формуючи масову культуру і свідомість, а також будучи міцним важелем управління ефективністю діяльності підприємств та закладів. Активний розвиток рекламної індустрії обумовив зростання попиту на фахівців рекламного бізнесу, які розуміють особливості та тренди цієї сфери діяльності, формують оптимальні стратегії виведення нових продуктів на ринки і розвивають бренди у конкурентному середовищі. Рекламна діяльність стала однією зі перспективних сфер налагодження бізнесу, яка має свою специфіку. Для успішного функціонування на рекламному ринку підприємствам важливо не тільки дотримуватися основних принципів підприємницької діяльності, але, володіючи знаннями, вміннями та досвідом у рекламній сфері, застосовувати їх для зміцнення своїх ринкових позицій та вдалого налагодження власної діяльності щодо лідогенерації, привернення уваги нових клієнтів, збереження клієнтської бази, виходу на нові ринки. Вивчення дисципліни «Рекламний бізнес» спрямовано на ознайомлення здобувачів з принципами, функціональними задачами, практичними аспектами управління бізнесом у сфері реклами, а також вивчення технологій рекламної діяльності, створення рекламних креативів, налагодження ефективних рекламних кампаній.
  • Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Тайм-менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Думка про те, що робочі задачі можна вирішувати швидше та ефективніше, ніж зараз, періодично виникає у багатьох. Слідом за нею приходять мрії про те, як можна було б використати вільний час: прогулянки, читання, навчання, подорожі, час з сім’єю та багато іншого. На жаль, часто думки так і не перетворюються на реальні дії, а овертайми стаються все частіше. Але, якщо пам’ятати про важливість тайм-менеджменту, цілком можливо позбутися протермінованих задач і пов’язаного з ними стресу. А якщо розвивати навички управління робочим часом, то іншим іноді буде здаватися, що ви просто чарівник. Що таке тайм-менеджмент? Тайм-менеджмент – вміння ефективно використовувати обмежений час для вирішення максимальної кількості задач. Ті, хто використовують тайм-менеджмент на роботі, працюють менше за тих, хто цього не робить.
  • Документ
    Рекламний бізнес
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Сучасний рекламний бізнес є невід'ємною складовою економічного і соціального життя суспільства. У швидкозмінному інформаційному середовищі реклама не лише сприяє популяризації товарів і послуг, а й формує суспільні настрої, впливає на поведінкові моделі споживачів і встановлює нові стандарти комунікацій. Рекламний бізнес має низку специфічних особливостей, які відрізняють ці підприємства від багатьох компаній, що працюють в інших сферах діяльності. Особливості рекламного бізнесу визначаються його динамічністю, креативністю та постійною адаптацією до змін на ринку. Однією з ключових характеристик цієї сфери є поєднання аналітичного підходу та творчості, що вмагає від фахівців не лише професійних знань, але й вміння орієнтуватися в тенденціях ринку, аналізувати поведінку цільової аудиторії та розробляти ефективні маркетингові стратегії. У цьому конспекті лекцій розглядаються теоретичні основи організації та управління рекламною діяльністю. Особлива увага приділяється аналізу ключових факторів успіху, принципів роботи рекламних агентств, а також сучасним трендам в галузі.
  • Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Зовнішньоекономічна маркетингова діяльність"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Документ
    Оптимізація управлінських рішень за допомогою автоматизації маркетингових процесів
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана Валеріївна
  • Документ
    Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Ризики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Визначено основні ризики на етапах маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств, що функціонують в перманентно мінливих умовах поточної трансформації технологічних укладів. Сформовано комплекс рекомендацій щодо зниження ідентифікованих видів ризику, запропоновано методичний підхід до їх кількісної оцінки.
  • Ескіз
    Документ
    Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович