Публікація:
Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Організатори виставки безумовно націлені на то, щоб створити для учасників виставці найбільш сприятливі умови. Однак, деякі експоненти не використовують у повній мірі ці можливості. Причини та обставини, які заважають отримати експонентам найкращі результати висвітлені у цій статті

Опис

Ключові слова

маркетинг, збут, вигода, рекламно-інформаційна кампанія

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, С. А. Ладигін // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 9-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 28 листопада 2019 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2019. – С. 94-96. – URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/10183/1/%D0%97%D0%A2_28.11.19-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-1.pdf, вільний (дата звернення 16.06.2021 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в