Публікація:
Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"

Ескіз

Дата

2024-08

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Методичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять.

Опис

Ключові слова

методичні рекомендації, маркетингова діяльність, результативність, споживачі, ефективність, самостійна робота, практичні роботи, індивідуальні завдання, управління результативністю маркетингової діяльності, практичні роботи, самостійна робота, індивідуальні завдання

Бібліографічний опис

Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 39 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в