Публікація:
Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду

Ескіз

Дата

2015

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, вартість бренду, фізичний знос, функціональне знецінення, економічне знецінення, технологічне знецінення, продуктове знецінення, товарні знаки

Бібліографічний опис

Яковлєв А. І. Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, М. М. Ткачов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 205-207.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в