Публікація: Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, вартість бренду, фізичний знос, функціональне знецінення, економічне знецінення, технологічне знецінення, продуктове знецінення, товарні знаки
Бібліографічний опис
Яковлєв А. І. Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, М. М. Ткачов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 205-207.